Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Noen som kan si noe om denne typen jobb? Noen her som jobber som dette? Vanskelig, hardt, mye mas, vanskelige klienter? Eller spennende og variert? Anonymous poster hash: 18813...451
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 18813...451
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Ville satt veldig pris på om noen her jobber som dette og kan fortelle litt omdet? Anonymous poster hash: 18813...451
aanonym Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Vet ikke akkurat om NAV, men førstekonsulent generelt i staten er nokså enkle oppgaver. En begynnerstilling.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Det betyr bare at du blir statlig ansatt, i motsetning til kommunalt. Når det er sagt har jeg jobbet i NAV, og vil råde deg til å Springe skrikende andre vegen! Du kunne ikke BETALT meg for å jobbe der igjen. Anonymous poster hash: a2e1d...762
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 Det betyr bare at du blir statlig ansatt, i motsetning til kommunalt. Når det er sagt har jeg jobbet i NAV, og vil råde deg til å Springe skrikende andre vegen! Du kunne ikke BETALT meg for å jobbe der igjen. Anonymous poster hash: a2e1d...762 Kan du forklare litt hvorfor du mener dette? Anonymous poster hash: 18813...451
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 Kommer sikkert an på hvor i nav du jobber. Jeg jobber på en forvaltningsenhet. Det er et rævkjør uten like. Alltid alt for mye å gjøre og alt for få folk. I tillegg til arbeidspresset for du kjeft av folk dagen lang, for ingen av de som er fornøyde ringer oss. Heldigvis er miljøet godt. Mange hyggelige kollegaer og lønn som kommer fast inn på konto hver måned (selv om den ikke er å hoppe i taket for). Er hele tiden på utkikk etter noe annet, men ikke så mye å velge i her jeg bor. For å kunne holde ut i denne jobben må du faktisk slutte og se menneskene bak sakene vi behandler. Alt for mange er langtidssykmeldte pga at de har latt seg rive med og forsøkt å hjelpe alle som trenger hjelp. Vil ikke akkurat anbefale deg en slik jobb hvis du kan velge noe annet. Å jobbe i nav er skikkelig oppskrytt! Anonymous poster hash: 2e812...fd4
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 Kommer sikkert an på hvor i nav du jobber. Jeg jobber på en forvaltningsenhet. Det er et rævkjør uten like. Alltid alt for mye å gjøre og alt for få folk. I tillegg til arbeidspresset for du kjeft av folk dagen lang, for ingen av de som er fornøyde ringer oss. Heldigvis er miljøet godt. Mange hyggelige kollegaer og lønn som kommer fast inn på konto hver måned (selv om den ikke er å hoppe i taket for). Er hele tiden på utkikk etter noe annet, men ikke så mye å velge i her jeg bor. For å kunne holde ut i denne jobben må du faktisk slutte og se menneskene bak sakene vi behandler. Alt for mange er langtidssykmeldte pga at de har latt seg rive med og forsøkt å hjelpe alle som trenger hjelp. Vil ikke akkurat anbefale deg en slik jobb hvis du kan velge noe annet. Å jobbe i nav er skikkelig oppskrytt!Anonymous poster hash: 2e812...fd4 Takk for svar. Men er det ikke rævkjør de fleste steder nå da? Jobber i olja nå, og her er det beinhardt, ingen fleksitid, sjeldent man kan ta ferie når man ønsker, ingen lønnsøkning på tre år og lavere lønn enn jobben jeg tenker på. Og mange vanskelige kunder og et enormt arbeidspress. Så akkurat det er jeg ikke redd for... Anonymous poster hash: 18813...451
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #9 Skrevet 7. desember 2016 Jeg har jobbet som førstekonsulent i NAV på lokalkontor, forvaltningsenhet, pensjonsenhet og i prosjektenheter. De plassene jeg trivdes best var forvaltning og prosjekt, da sitter man bare og behandler saker, lite brukerkontakt. Man har såklart et krav til hvor mange saker man bør behandle hver dag, men dette er overkommelig. Men er enig med henne over her som også jobbet på forvaltning, man må faktisk slutte å se på det som annet enn saker, ikke personer bak saken. Skjønn kan man bruke lite av, og regelverket et firkantet. På lokalkontor var det et kjør uten like med møter, behandling av saker, telefoner og gudene vet hva. Hver saksbehandler hadde ansvaret for 250 brukere hver. Det sier seg selv at man ikke har tid til alle. Man føler man ikke strekker til. De aller beste arbeidsplassene jeg har vært borti i NAV er prosjektene. Minuset er at de blir nedlagt etter kort stund (vært i et på 9 måneder og 3 måneder). Vær litt obs på at det kan være vanskelig å få fast jobb. Anonymous poster hash: b5bb1...4cc
savina Skrevet 7. desember 2016 #10 Skrevet 7. desember 2016 Jeg jobber som rådgiver i NAV og jeg elsker jobben min. Jeg har mange hyggelige brukermøter hver dag, og fantastiske kollegaer. Kjenner meg ikke igjen i det som har blitt skrevet over her. Ja, det er en hektisk jobb, men du får også mye igjen.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #11 Skrevet 7. desember 2016 Jeg jobber som rådgiver i NAV og jeg elsker jobben min. Jeg har mange hyggelige brukermøter hver dag, og fantastiske kollegaer. Kjenner meg ikke igjen i det som har blitt skrevet over her. Ja, det er en hektisk jobb, men du får også mye igjen. Venninnen min jobbet i NAV og trivdes kjempegodt. Spennende oppgaver, hyggelig miljø, faglig spennende osv. Hun byttet til en mer prestisjefylt arbeidsplass, og nå angrer hun som en hund, og mistrives veldig. Hun kan dessverre ikke få tilbake den gamle jobben son. Anonymous poster hash: 0a571...999
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2016 #12 Skrevet 7. desember 2016 Jeg har jobbet som førstekonsulent i NAV på lokalkontor, forvaltningsenhet, pensjonsenhet og i prosjektenheter. De plassene jeg trivdes best var forvaltning og prosjekt, da sitter man bare og behandler saker, lite brukerkontakt. Man har såklart et krav til hvor mange saker man bør behandle hver dag, men dette er overkommelig. Men er enig med henne over her som også jobbet på forvaltning, man må faktisk slutte å se på det som annet enn saker, ikke personer bak saken. Skjønn kan man bruke lite av, og regelverket et firkantet. På lokalkontor var det et kjør uten like med møter, behandling av saker, telefoner og gudene vet hva. Hver saksbehandler hadde ansvaret for 250 brukere hver. Det sier seg selv at man ikke har tid til alle. Man føler man ikke strekker til. De aller beste arbeidsplassene jeg har vært borti i NAV er prosjektene. Minuset er at de blir nedlagt etter kort stund (vært i et på 9 måneder og 3 måneder). Vær litt obs på at det kan være vanskelig å få fast jobb. Anonymous poster hash: b5bb1...4cc Takk for svar😊 Er en fast stilling dette da. På lokalkontor. Anonymous poster hash: 18813...451
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå