Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Kjæresten min er raus med komplimenter, men selvbildet mitt er ikke supert, og jeg synes kompliment som går på utseende er ubehagelig å motta. Jeg sliter med å tro på at de er troverdig ment, selv om jeg på en eller annen måte innser at han mener det han sier. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere eller hvordan jeg skal svare, frem til nå har jeg bare gjemt bort ansiktet mitt når han sier noe. Så, noen med ideer her?
BellaSuz Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Tusen takk, så hyggelig å høre😘 Etterhvert som du lærer deg å takle og tro på komplimenter, og takke for det, kan nok selvfølelsen din bli bedre også😊
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2016 Er det jeg har et håp om, at om jeg kan jobbe med å kvitte meg med ubehaget så vil jeg kanskje kunne begynne å tro på dem:-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 jeg har det litt på samme måten. jeg svarer; tusen takk. det var veldig fint sagt. men da takker jeg jo for utsagnet uten å egentlig tillegge innholdet troverdighet. Anonymous poster hash: 4eaa1...5f5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Hva med "Takk! Så hyggelig at du synes det!" Anonymous poster hash: bfcb2...0c4
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 Jeg hadde lenge vanskeligheter med å ta i mot komplimenter. Men så bestemte jeg meg for å svare «Takk», enkelt og greit. Uansett om jeg var enig i det som ble sagt. Til slutt ble det en vane og nå synes jeg ikke det er vanskelig å ta i mot komplimenter lengre Anonymous poster hash: be54b...462
Magia Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 Har det litt likt. Noen forslag: - takk - åh, så godt å høre at du syns det - bare smile og se personen inn i øynene Det er helt unaturlig i starten, men blir bedre etter hvert. Ting du ikke bør si/gjøre: - nesj! - huff, nei, håret/smilet/øynene/rumpa/hva det nå enn ser ut som en flodhests hår/smil/osv. - eksen din er helt motsatt, så jeg tror ikke på at du syns jeg er fin - hvis du syns jeg er så fin, hvorfor ser du på alle andre hele tiden da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå