Gå til innhold

Hvordan er Name It sine bodyer i størrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sammenlignet med andre kjeder :-)

Skal bestille noen bodyer fra Name It og husker ikke hvordan størrelsene er. Er ikke hjemme, så får ikke sjekket.

Anonymous poster hash: 35eac...75b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smale!

Lengden er ganske vanlig, men syntes veldig mange av modellene er smale. Slet med å få de over babymagen :)

Anonymous poster hash: 3a41f...941
Skrevet

Veldig smale ja. Passet perfekt på min tynne baby men hadde jeg hatt sånn normalt lubben baby tror jeg ikke de hadde vært noe bra...

Anonymous poster hash: 2dae4...116

Skrevet

Smale! Min tjukkabolla så ut som en stappa pølse med dem. I tillegg var de hvite i bomull litt gjennomsiktige. Hehe..good times.

Anonymous poster hash: b6b1a...969

Skrevet

Kjempesmale! Grei lengde, men funka ikke for oss. 

Anonymous poster hash: 384c7...421
Skrevet

Som de andre sier: veldig smale! I tillegg er mange av de trange/vanskelige å få over hodet. Og jeg har en lang og slank baby... Jeg har sluttet å kjøpe bodyer på name it.

Skrevet

Smale og trange! Hjalp lite å gå opp en størrelse egentlig, ble bare kjempelang, men fortsatt super tight!

Skrevet

Skjønner ikke hva dere mener med smale. Mine tre har brukt name it bodyer i samme størrelse som i andre merker uten problem. De har alle vært veldig runde, øverst på vektskjemaet.

Anonymous poster hash: e89d3...2c9

Skrevet

Min på 12 mnd er lang og slank, bruker 86 derfra nå.

77 cm og 9,2 kg

Nr 2 kunne ikke bruke klær fra nameit, hun var heller,eh, lubben😂

Skrevet

Veldig smale! Vi har en lang og tynn baby, men bodyene fra Name It er stramme.

Anonymous poster hash: 82b55...6a2

Skrevet

Likte nameit-bodyane kjempegodt! Lange, så ungane brukte gjerne ein str mindre i dei enn andre bodyar. Faste i stoffet og held forma godt, men er likevel mjuke.

Skrevet

De er vanlig lengde, men smale. Da frøkna mi var baby var hun veldig tynn og lang. Likevel måtte jeg opp en str for å få de over hodet og armene inn uten at jeg følte at jeg brakk armer

Skrevet

Enorme, snuppa brukte str 74 i de når hun var 1,5 år. Og de er veldig vide. Hun er gjennomsnittlig stor.

Anonymous poster hash: ceb77...cf4

Skrevet

Enorme, snuppa brukte str 74 i de når hun var 1,5 år. Og de er veldig vide. Hun er gjennomsnittlig stor.

Anonymous poster hash: ceb77...cf4

Troller du? For svaret ditt er stikk motsatt av det alle andre har skrevet.

Skrevet

Troller du? For svaret ditt er stikk motsatt av det alle andre har skrevet.

Nei, jeg har også skrevet at det ikke stemmer at de er smale. Fikk nylig vite at min ettåring er overvektig, men han bruker samme større i name it som i alt annet

Anonymous poster hash: e89d3...2c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...