Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Jeg har blitt skikkelig forkjølet å vært hjemme i dag med feber og hodepine. Sønnen min er blitt litt forkjølet å syns han var litt varm så målte isted. Da fikk jeg opp 37,7.Kan han gå i barnehagen i morgen da? Han leker som vanlig men litt lite matlyst. Anonymous poster hash: d2cbf...eb8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Det ville jeg tro, så kan du heller være forberedt på at han eventuelt må hentes tidligere i morgen. Men se han an i morgen tidlig. Anonymous poster hash: 14d8e...4b9
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Hadde ikke sendt ham, nei. Anonymous poster hash: fa11f...d02
MJ<3 Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Da ville jeg sett an formen i morgen. Det kan gå fort opp og ned med de små. Har han samme temp og er i fin form ville jeg sendt i bhg med beskjed om at de må følge litt ekstra med om han blir dårlig utover dagen. Er han derimot slapp og allmenntilstanden er dårlig ville jeg såklart hatt han hjemme.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Det er bare å se an formen. Så lenge ungen din er kvikk, er det bare å sende i bhg. Hvis ungen er slapp og/eller medtatt er det best å være hjemme Anonymous poster hash: 33a6e...960
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Har kjent på han flere ganger nå å tror ikke han har feber. Om han ikke er slapp imorgen så har jeg nok han i barnehagen. Anonymous poster hash: d2cbf...eb8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 Har kjent på han flere ganger nå å tror ikke han har feber. Om han ikke er slapp imorgen så har jeg nok han i barnehagen. Anonymous poster hash: d2cbf...eb8 Det er ingen problem så lenge han er kvikk og grei form i morgen:-) Noe annet med oppkast, diare og lignende. Da skal de være hjemme 48 timer etter siste gang. Anonymous poster hash: 14d8e...4b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå