Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Alle mine er forkjølet, tett nese og mye hosting. Jeg er så redd for å bli smittet da jeg sliter med bihulebetennelse😪 Blir jeg forskjølet så er det på'n med det. Hva kan jeg gjøre for å slippe å bli smittet? Anonymous poster hash: 3b163...d03
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Ja. Vesla er på sin 11. dag. Er bedre men herregud så seig denne er. Jeg har astma og fått luftveisinfeksjon. Mannen brøt det ut for på lørdag. Hele familien er helt slått ut. Anonymous poster hash: b0364...545
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 JA! Noe så jævlig! Resten av familien har hatt det de to siste ukene, og nå var det altså min tur. Tror jeg har fått bihulebetennelse også, jeg har skikkelig pulserende verking rundt øynene og i hodet 😔 Ser ut som det er en kraftig variant vi har fått i alle fall. Anonymous poster hash: 16d03...d35
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Har hatt vondt i halsen i sikkert 2 uker. Forkjølet nå. Varer evig denne her! Anonymous poster hash: 60d7b...ab7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Jaaa,nå så jævlig å det! Hele huset er syk og feber :/ Anonymous poster hash: f8ca9...09d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Ja feber og hodepine her! Itellegg til at jeg må bruke nesespray ca hver tredje time :S Nå virker det dessverre som også sønnen min er på vei til å bli syk å da blir det vel ny runde med halsbetennelse. Han har store mandler så han får veldig lett halsbetennelse å dermed 40 i feber. Anonymous poster hash: a82c7...057
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå