Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Hehe, vet det bare er barne-tv, men synes så synd på han. Kan relatere så godt til det å jobbe så hardt for en stilling og bli forbigått til fordel for noen andre når en trodde stillingen var i boks Kan ikke forstå hvorfor han vil være julenisse,da, når han ikke liker unger,gå ned pipa, fly eller egentlig noe nisseting. Jaja, da får han bli sammen med Ruth istedet.. Anonymous poster hash: f3835...e6e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Tror han blir skikkelig ond jeg 😱 Anonymous poster hash: 31bba...b9d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Tror han blir skikkelig ond jeg 😱 Anonymous poster hash: 31bba...b9d Det tror jeg også, skikkelig spennende😱 Anonymous poster hash: 898c8...c5a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Han passer jo ikke akkurat som julenisse da,han er jo helt motsatt av hvordan en julenisse bør være. Men fikk litt vondt av han jeg også ja. Anonymous poster hash: c08d1...ead
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Lenge siden barne-TV har fenget på denne måten, 7-åringen fikk ikke sove i går for hun syntes så synd på alle sammen. Håper det blir litt glede og lykke snart, det er jo nesten mer spenning enn vi kan holde ut Hun satt i sofaen her i dag: "Nei Winther, ikke gå inn i den mørke skogen, nei du må ikke, neeei...." Når hun la seg i sta snakket hun om hvor rart det var at Selma ikke trodde på sin egen bestefar, for hun trodde jo ikke på nissen sa hun. Vi gleder oss til i morgen Anonymous poster hash: 01074...655
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Min 13-åring (autisme i og for seg) måtte si til seg selv flere ganger at de er bare skuespillere. Det er ikke synd på Winther på ekte. Virkelig fengende ja! Anonymous poster hash: 70133...823
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 En flott serie Anonymous poster hash: dce48...549
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 De sure skomakergata-folka må gjerne sitte og se på tøflus for min del!! Ja jeg elsket det da jeg var liten men innser at snøfall slår skomakergata ned i støvlene 😊 Anonymous poster hash: 31bba...b9d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #9 Skrevet 5. desember 2016 Seksåringen her fikk ikke sove, for han bare tenkte på hvor ond han kom til å bli. "Han må ikke røre den onde stenen mamma, han må ikke det...." Anonymous poster hash: dea73...021
Gjest Darwinia:-) Skrevet 5. desember 2016 #10 Skrevet 5. desember 2016 (endret) Lenge siden barne-TV har fenget på denne måten, 7-åringen fikk ikke sove i går for hun syntes så synd på alle sammen. Håper det blir litt glede og lykke snart, det er jo nesten mer spenning enn vi kan holde ut Hun satt i sofaen her i dag: "Nei Winther, ikke gå inn i den mørke skogen, nei du må ikke, neeei...." Når hun la seg i sta snakket hun om hvor rart det var at Selma ikke trodde på sin egen bestefar, for hun trodde jo ikke på nissen sa hun. Vi gleder oss til i morgen Anonymous poster hash: 01074...655 Jeg har gått glipp av en episode. Har vi fått vite at Selma er nissens barnebarn???(nå får vel alle "herregud, hvorfor ser du på skam, det er et barneprogram"-kjærringene virkelig noe å klage over😂) Endret 5. desember 2016 av Darwinia:-)
Superdolly Skrevet 5. desember 2016 #11 Skrevet 5. desember 2016 Jeg har gått glipp av en episode. Har vi fått vite at Selma er nissens barnebarn??? (nå får vel alle "herregud, hvorfor ser du på skam, det er et barneprogram"-kjærringene virkelig noe å klage over) Det har vel kommet ganske tydelig fram, men det er liksom ikke bekreftet da. Du kan se episodene på nrk.no.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #12 Skrevet 5. desember 2016 Jeg har gått glipp av en episode. Har vi fått vite at Selma er nissens barnebarn??? (nå får vel alle "herregud, hvorfor ser du på skam, det er et barneprogram"-kjærringene virkelig noe å klage over😂) Har vel ikke fått vite det sånn direkte. Men julenissen har en sønn som het Albin som ble igjen i den verden og er død og pappan til Selma het Albin... Anonymous poster hash: 31bba...b9d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #13 Skrevet 5. desember 2016 Jeg har gått glipp av en episode. Har vi fått vite at Selma er nissens barnebarn??? (nå får vel alle "herregud, hvorfor ser du på skam, det er et barneprogram"-kjærringene virkelig noe å klage over) De har ikke sagt det rett ut, men det bildet Selma fant i kofferten etter pappaen sin er helt likt det nissen har av sønnen sin. Begge heter Albin. Begge er døde. Julius lurer på om Albin han ha fått barn før han døde.... Det er sagt, uten å bli sagt rett ut Min 7-åring skjønte det med en gang. Anonymous poster hash: 01074...655
Gjest Darwinia:-) Skrevet 5. desember 2016 #14 Skrevet 5. desember 2016 Det har vel kommet ganske tydelig fram, men det er liksom ikke bekreftet da. Du kan se episodene på nrk.no. No worries, har det på serieopptak😁 (herregud, hva skjedde med meg?)
Gjest Darwinia:-) Skrevet 5. desember 2016 #15 Skrevet 5. desember 2016 De sure skomakergata-folka må gjerne sitte og se på tøflus for min del!! Ja jeg elsket det da jeg var liten men innser at snøfall slår skomakergata ned i støvlene 😊 Anonymous poster hash: 31bba...b9d Vi har Skomakergata på DVD. Innser at den ikke blir funnet frem i år heller😁
Gjest Darwinia:-) Skrevet 5. desember 2016 #16 Skrevet 5. desember 2016 De har ikke sagt det rett ut, men det bildet Selma fant i kofferten etter pappaen sin er helt likt det nissen har av sønnen sin. Begge heter Albin. Begge er døde. Julius lurer på om Albin han ha fått barn før han døde.... Det er sagt, uten å bli sagt rett ut Min 7-åring skjønte det med en gang. Anonymous poster hash: 01074...655 Aha, ser nå at jeg har gått glipp av TO episoder.
Bøø Skrevet 5. desember 2016 #17 Skrevet 5. desember 2016 (endret) De sure skomakergata-folka må gjerne sitte og se på tøflus for min del!! Ja jeg elsket det da jeg var liten men innser at snøfall slår skomakergata ned i støvlene Anonymous poster hash: 31bba...b9d Guttungen min insisterer på å se Skomakergata fordi de så jeg og pappa på. Kjenner det går kaldt nedover ryggen på meg når skomakern kaller Stina for veslekjæresten og klemmer henne mens hun står der helt stivt. Tøfflus er koselig da. Jeg synes snøfall er en fin serie, men følte nesten jeg måtte si til guttungen at hvis jeg og pappa døde skulke han bo hos bestemor. Syns ikke synd på winther han syns selv han gjør en ypperlig jobb, men han har jo ikke skjønt noe av hva nisse rollen er. Endret 5. desember 2016 av Bøø
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #18 Skrevet 5. desember 2016 Har vel ikke fått vite det sånn direkte. Men julenissen har en sønn som het Albin som ble igjen i den verden og er død og pappan til Selma het Albin... Anonymous poster hash: 31bba...b9d Når han så på bilde av Albin, var vel det ett utsnitt av ett gammelt bilde Selma så av pappa'n sammen med flere andre i ett gammelt fotoalbum 😊 Anonymous poster hash: 73e9f...49e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #19 Skrevet 5. desember 2016 Jeg digger Vidar Magnussen, som spiller Winther. Han er mitt "norske kjendis-crush". Anonymous poster hash: db224...833
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #20 Skrevet 5. desember 2016 Uff! Han spiller så spesiell i begge seriene jeg har sett han i så har ikke godt inntrykk av han Anonymous poster hash: c08d1...ead
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #21 Skrevet 5. desember 2016 Her var 3 åringen mest opptatt om Selma kom til å se hunden igjen eller ikke Men synes virkelig synd på både Winther og Ruth, godt at barnetv viser at folk er mer enn onde/gode. Ruth er ikke flink med barn men hun er ikke ond. Winther blir sikkert ond (men snill før julaften) , men utifra skuffelse ikke bare fordi han er født ond. Julius er snill, men er han egentlig en god organisert julenisse osv Anonymous poster hash: f3835...e6e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #22 Skrevet 5. desember 2016 Digger serien allerede! Elsker at det kommer noen nye julekalendere av og til. Denne var jo skikkelig spennende! 6-åringen er forferdelig ukonsentrert, så den har ikke fenget ham enda. Kanskje han følger med litt mer etter hvert.. Jeg og pappaen ser på i alle fall! Jeg ville gledet meg skikkelig over den som barn Anonymous poster hash: 53f35...ffd
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #23 Skrevet 6. desember 2016 Min 5-åring satt og holdt hendene foran øynene i går når Winther var på tur inn i skogen. "Mamma, det er så skummelt, men jeg vil se mer. Kan du si fra når det skumle er over?" Han synes ridderne i fjor (Julekongen) var stas, og ville se den igjen i år, men jeg tror denne kommer seg. Var nok litt vanskelig å forstå nå i starten, men vi har sittet sammen de siste episodene så jeg har forklart handlingen underveis. Anonymous poster hash: aed6a...daf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå