Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Noen som har lest den og fulgt rådene? Fått det mye bedre og ryddigere hjemme? Kjenner jeg er litt skeptisk til noen av rådene, men er veldig enig i mye av prinsippet. Vi har altfor mye ting! Vil gjerne høre andres erfaringer! Anonymous poster hash: 51ab5...109
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Blitt inspirert av å se på Gilmore Girls? Anonymous poster hash: ffd39...101
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Jeg ble inspirert av noen her inne, faktisk. Kjøpte boken og ELSKER den! Huset har blitt så mye ryddigere, og jeg har full kontroll på klesskapet. Ryddet i august, og fremdeles er skapet helt strøkent! Anbefales!! Anonymous poster hash: a3554...6bc
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Kanskje jeg må kjøpe den også ☺️ Skapene mine er ikke ryddig 😂 Anonymous poster hash: 0200b...234
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Jeg har full kontroll på alle tingene mine, på badet, på kjøkkenet og i stuen.... Har alltid vært et skikkelig rotehode.. Anonymous poster hash: a3554...6bc
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Noen som vil fortelle litt om boken? Anonymous poster hash: 1fd5e...f17
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 Blitt inspirert av å se på Gilmore Girls? Anonymous poster hash: ffd39...101 Aner ikke hva gilmore girls er. Serie? Rydder de? Anonymous poster hash: 51ab5...109
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 Noen som vil fortelle litt om boken? Anonymous poster hash: 1fd5e...f17 Jeg holder på å lese den, så vet ikke så mye ennå. Men den går ut på å få huset ditt ryddig en gang for alle. Alle ting du har må du gå gjennom og vurdere om du virkelig har bruk for. Start med å samle alt du har av klær og ta opp ett og ett plagg. Spør deg selv om dette plagget gir deg glede. Hvis ikke, kast det! (Doner til Fretex el l) Du vil sannlsynligcis sitte igjen med under halvparten av klærne og vil da mye lettere kunne lage et system i skapet. Er jo sant at de fleste av oss her i vår del av verden har alt for mye. Anonymous poster hash: 51ab5...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå