Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Jeg er utrent, men har lyst å begynne. Hva vil dere anbefale? Egen trening, studio (egen trening) eller sal timer? Anonymous poster hash: bbbe8...3a3
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Jeg er utrent, men har lyst å begynne. Hva vil dere anbefale? Egen trening, studio (egen trening) eller sal timer? Anonymous poster hash: bbbe8...3a3 Hvis du bor i Oslo eller Bergen: Barry's bootcamp. Ingen over, ingen ved siden. Du kommer til å merke sinssyk forbedring av formen og dessuten er det kKJEMPEgøy. Det er utrolig hard trening, men man kan begynne uansett om man er i god eller dårlig form, tykk eller tynn fra før. Alle får bedring. Se denne videoen (fra USA, men det er identisk i alle Barry's-avdelinger) gir deg et inntrykk av konseptet (trukk på "The workout", så ser du videoen): http://www.barrysbootcamp.com/about Anonymous poster hash: f7767...54f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Hvis du bor i Oslo eller Bergen: Barry's bootcamp. Ingen over, ingen ved siden. Du kommer til å merke sinssyk forbedring av formen og dessuten er det kKJEMPEgøy. Det er utrolig hard trening, men man kan begynne uansett om man er i god eller dårlig form, tykk eller tynn fra før. Alle får bedring. Se denne videoen (fra USA, men det er identisk i alle Barry's-avdelinger) gir deg et inntrykk av konseptet (trukk på "The workout", så ser du videoen): http://www.barrysbootcamp.com/about Anonymous poster hash: f7767...54f Jeg kan fortsette med litt mer mom hvorfor det er bra: - Man trener hele kroppen, fordi man kombinerer tung styrketrening med intervalltrening på mølle - Det er intenst, så man forbrenner mye og øker hvileforbrenningen, muskelmassen og kondisjonen - Treneren sier alt du skal gjøre, så du trenger ikke å tenke - HVer eneste treningstime er forskjellig, og man har ulikt forkus hver ukedag, så det reduserer risikoen for treningsskader - Det er mørkt i lokalet, med små, fargede spotlights, så man tenker lite hva andre gjør elle rhvordan de ser ut - Det er veldig, veldig gøy, med skikkelig inspirerende treningsmusikk, trenere som pusher, men uten at de henger over den enkelte, og stemningen er veldig med-rivende, så man bare VIL gi alt. Anonymous poster hash: f7767...54f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Bor litt uten for Bergen. Hørtes bra ut da. Er det dyrt hver mnd og er det bare i sentrum? Anonymous poster hash: bbbe8...3a3
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Bor litt uten for Bergen. Hørtes bra ut da. Er det dyrt hver mnd og er det bare i sentrum? Anonymous poster hash: bbbe8...3a3 De har i Fana også. Det er litt dyrt, men man kjøper klippekort (digitale), så man betaler kun for de gangene man faktisk trener. Så slipper man de klassiske støttemedlemskapene, der man bare betaler og betaler hver måned og nesten ikke trener. Akkurat nå har de tilbud på 99 kr/timen - julesalg. Jeg kjøpte 20 nye klipp, og de går ikke ut før om et år. Prøvetime er billigere. Du får god veiledning før første time, og de er veldig greie og svarer på alt du lurer på. Etter prøvetimen kan det hende du bare har lyst til å dø (he he), men jeg lover deg at du kommer til å like det hvis du holder ut minst tre ganger. Og man kan selvsagt ta ting i sitt eget tempo i starten (f.eks. hvis treneren sier man skal jogge fra 7-10 km i timen, kan du velge 7 - eller til og med roligere - hvis det er det nivået du starter på. Ingen vil bry seg, for alle bare gjør det på sitt nivå. Det er bare det at man får virkelig får lyst til å presse seg). Og så har de sinnssykt gode proteinshakes som man kan bestille før timen, så står den klar til deg når du er ferdig. Anonymous poster hash: f7767...54f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 De har i Fana også. Det er litt dyrt, men man kjøper klippekort (digitale), så man betaler kun for de gangene man faktisk trener. Så slipper man de klassiske støttemedlemskapene, der man bare betaler og betaler hver måned og nesten ikke trener. Akkurat nå har de tilbud på 99 kr/timen - julesalg. Jeg kjøpte 20 nye klipp, og de går ikke ut før om et år. Prøvetime er billigere. Du får god veiledning før første time, og de er veldig greie og svarer på alt du lurer på. Etter prøvetimen kan det hende du bare har lyst til å dø (he he), men jeg lover deg at du kommer til å like det hvis du holder ut minst tre ganger. Og man kan selvsagt ta ting i sitt eget tempo i starten (f.eks. hvis treneren sier man skal jogge fra 7-10 km i timen, kan du velge 7 - eller til og med roligere - hvis det er det nivået du starter på. Ingen vil bry seg, for alle bare gjør det på sitt nivå. Det er bare det at man får virkelig får lyst til å presse seg). Og så har de sinnssykt gode proteinshakes som man kan bestille før timen, så står den klar til deg når du er ferdig. Anonymous poster hash: f7767...54f Jeg begynte for 2 år siden fordi jeg var slapp som en gammel fiskebolle. Nå er jeg trent og i god form, en god del slankere, mye, mye sterker og med færre "vondte" - og jeg gleder meg til trening. Det er virkelig veldig gøy. Anonymous poster hash: f7767...54f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 Høres interessant ut! Men kanskje litt for heftig for meg Hva koster det når det ikke er tilbud til 99 kr? Anonymous poster hash: cdf34...679
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 Der er jeg ikke sikker på, for jeg kjøper alltid når de har de tilbudene. Men det står på hjemmesiden deres. Anonymous poster hash: f7767...54f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #9 Skrevet 5. desember 2016 Hvor ofte har du gått disse to årene? Står på hjemmesiden at en bør gå minst tre og helst fem dager i uka, men det syns jeg høres mye ut! ? Anonymous poster hash: cdf34...679
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #10 Skrevet 6. desember 2016 Hvor ofte har du gått disse to årene? Står på hjemmesiden at en bør gå minst tre og helst fem dager i uka, men det syns jeg høres mye ut! ? Anonymous poster hash: cdf34...679 Ca 3 ganger per uke. Anonymous poster hash: f7767...54f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2016 #11 Skrevet 6. desember 2016 OK! Jeg er ikke HI, men tusen takk for info!! 😊 Anonymous poster hash: cdf34...679
kvirrevittt Skrevet 6. desember 2016 #12 Skrevet 6. desember 2016 Jeg er veldig fornøyd med fitness blender på nett. De har gratis videoer, men man kan kjøpe programmer. Du MÅ ikke noe utstyr, men jeg syns det er greitt med en matte og et par manualer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå