Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 I min ungdoms naivitet møte jeg ei dame som fortalte om en ny tatoveringsteknikk der en kort nål i stedet for 3 lange gjorde at tatoveringen ble borte etter 3-5 år. 13 år etter skjønner jeg ikke hvordan jeg kunne være så dom. Tatoveringen er ikke pen, men den er enda her. Så fortell tenåringene at er tatoo artisten som sier slikt tung på handa så er tatoveringen der for life. Anonymous poster hash: 2a9f1...dd7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Sånn har jeg også! 😂skulle gå bort innen 5 år 😂hatt den i 17 år .like "fin" Anonymous poster hash: 0e3f3...a3c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Har min ennå,men er gjemt bak noe annet nå Anonymous poster hash: c88f1...396
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå