Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Jeg skrev ett innlegg for noen dager siden. I 5 dager hadde jeg vondt i halsen, varierende almenntilstand, hovne lymfeknuter og lett feber. Samt litt hodepine. Nå et det 6.dagen og jeg har nesten ikke vondt i halsen lengre, men er fri for stemme på 2.dagen. Målte temperatur og den var 36,9 og det er jo fint. Føler jeg har litt feber siden jeg svetter. Samboeren min var til lege i dag etter 3 dager med vondt i halsen. Det viste seg å være streptokokker og han fikk antibiotikabehandling. Bør jeg dra til lege å sjekke i tilfelle jeg også har bakteriell? Samtidig er jeg i tvil pga jeg er mye bedre i halsen og det hadde jeg nettopp blitt hvis det var bakteriell? Anonymous poster hash: ccf1a...69e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Rettelse: Hadde neppe blitt bedre om det var bakterielt. Hi Anonymous poster hash: ccf1a...69e
klg,2 boys now:) Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Nei hadde ikke dratt pga manglende stemme. Det er veldig vanlig
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Når du har vært syk lenger enn samboeren din og med samme innledende symptomer så er det vel "gode" sjanser for at også du har streptokokker, så jeg ville bedt om å få tatt en prøve for det i morgen. Altså ikke helt enig med de andre Anonymous poster hash: 509ce...9bc
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Når du har vært syk lenger enn samboeren din og med samme innledende symptomer så er det vel "gode" sjanser for at også du har streptokokker, så jeg ville bedt om å få tatt en prøve for det i morgen. Altså ikke helt enig med de andre Anonymous poster hash: 509ce...9bc Man må ikke få ab ved bakteriell infeksjon heller. Hun er jo mye bedre så hva er poenget liksom? Anonymous poster hash: 95c21...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå