Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 På 1 og 3 år. Til julekort til div. familiemedlemmer. Jeg kommer ikke på NOEN ting.. Har ikke noen julete klær til minste (yttertøy) og kjøper ikke bare for kort Alle parkdresser og ytterdresser er knalle og passer ikke på kort i det hele tatt. Å ta bilder inne kan vi glemme for har ingen bakgrunn og ingen fine plasser å sitte; tror det blir best bilder utendørs. Men jeg trenger litt inspirasjon! Tips? Kom med alt dere har Anonymous poster hash: 8569d...689
TinaK 1990 Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Beste bilder er der hvor barna er naturlig, ikke oppstilte bilder med "bakgrunn", men barna i lek etc..oppstilte bilder er kjedelige😣
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Rød strømpebukse og nisseluer? Hvis ikke så nøytrale klær som mulig og nisseluer el rød hårpynt? Mal Røde kinn med fregner. Utebilde ved siden av snømann Anonymous poster hash: 3f0dc...468
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Beste bilder er der hvor barna er naturlig, ikke oppstilte bilder med "bakgrunn", men barna i lek etc..oppstilte bilder er kjedelige Ja, men hvordan får jeg det julete da? Rød strømpebukse og nisseluer? Hvis ikke så nøytrale klær som mulig og nisseluer el rød hårpynt? Mal Røde kinn med fregner. Utebilde ved siden av snømann Anonymous poster hash: 3f0dc...468 Snø har vi ikke Men nisseluer kan jeg skaffe. Vet bare ikke hva annet de skal ha på seg. Anonymous poster hash: 8569d...689
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Nøytral bukse, tjukk strikkegenser og nisselue. Ellers kan du jo henge opp et laken o.l som bakgrunn inne. Anonymous poster hash: 6783d...bf0
TinaK 1990 Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Trenger ikke være julete. Ta gode bilder av barna i lek hvor de smiler eller ler.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 Dropp de kjedelige bildene alle sender rundt. Lag heller et bilde med humor. La de hoppe i senga. Eller bakenden ved kjøkkenbordet med mel på nesa. Sett de oppå hverandre i sofaen ala alle vil sitte på samme plass. Stillingen de opp i dusje og la de sprute på hva erindre fult påkledd osv. Anonymous poster hash: a8819...7c9
TinaK 1990 Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 Dropp de kjedelige bildene alle sender rundt. Lag heller et bilde med humor. La de hoppe i senga. Eller bakenden ved kjøkkenbordet med mel på nesa. Sett de oppå hverandre i sofaen ala alle vil sitte på samme plass. Stillingen de opp i dusje og la de sprute på hva erindre fult påkledd osv. Anonymous poster hash: a8819...7c9 Helt enig...lag litt parodi på de "vellykkete" fasadene folk sender ut...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #9 Skrevet 5. desember 2016 Helt enig...lag litt parodi på de "vellykkete" fasadene folk sender ut... Jeg kjenner ikke til de fasadene da jeg aldri mottar slike kort selv Fortell? Anonymous poster hash: 8569d...689
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #10 Skrevet 5. desember 2016 Ta nærbilde av ansiktene da med nisseluer på, at di klemmer/nusser hverandre, evt mel på nesa hørtes søtt ut, når de baker f.eks kanskje de har forkler? Anonymous poster hash: 3f0dc...468
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #11 Skrevet 5. desember 2016 Må det være julete? Kan du ikke bare bruke et bilde der begge barna er fine? Har sendt sommerbilder tidligere, jeg! Anonymous poster hash: b400c...166
Optatium Skrevet 5. desember 2016 #12 Skrevet 5. desember 2016 Jeg har enda ikke brukt et julete bilde på julekort. Vi pleier å ta bilder ute, mest opptatt at det er fint lys og at ungen er blid☺️
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #13 Skrevet 5. desember 2016 Hvis du har et godt kamera kan du skru av lysene og gi barna lyslenker å leke med. Gir en veldig fin effekt:) Anonymous poster hash: 94856...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå