Gå til innhold

Bekkenløsning - dele erfaringer??


Gjest Mammantil2prinser

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Jeg bruker nå krykker daglig for å kommer meg rundt p.g.a store bekkenplager! Er 16uker i morgen.

Er livredd for hvor ille det kan bli. Jeg var klar over det da jeg fikk beskjed med forrige barn av bekkenet trolig ikke kom til å tåle enda en graviditet:-(

Jeg ble forresten satt i gang p.g.a bekkenet en liten uke før termin med sistemann...

 

Det jeg lurer på egentlig, noen som vet om hvis bekkenplagene blir så invalidiserende at man behøver rullestol osv, blir man da innlagt på sykehus? Jeg tenker de fleste har vell ikke et rullestol vennlig hus uten karmer og trapper opp å ned:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fysio hjelper godt for min del. Var ikke så ille som dere, men med førstemann kunne jeg ikke gå siste mnd. Gikk ikke til fysio den gang. I sv skap 2 ble jeg sendt til fysio fra uke 9. Hadde da kun lette plager. Nå er jeg i uke 18 og har gått til fysio siden uke 14. Foreløpig kun lette plager.

Masse lykke til! Håper du finner noe som gjør det bedre for deg enn sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Huff og huff...

Jeg har gått til fysio siden uke 5-6 og har gått til kiropraktor...fysioen min har tett samarbeid med kiropraktoren så når jeg har behov bestiller vi time der også:-)

Jeg har veldig god hjelp i krykker føreløbigt, er ikke sååå smertefullt å gå da. Men det er vel kanskje sant som du sier at da belaster man andre deler:-/ men hva er alternativet liksom, bare ligge hjemme:-(

Jeg kjenner bekkenet blir bare verre og verre, så er rett og slett livredd for hvor det skal ende :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...