Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Har kjøpt en liten oppmerksomhet til jul til de voksne på avdelingen til sønnen min. Men der er det ei dame som har vært sykemeldt siden august og kommer smått tilbake i januar,burde jeg sette igjen tingen hennes der eller droppe det?? Det skal sies at denne voksne er ei sønnen min sjelden har sett pga mye sykdom hos hun og prater aldri om henne.. Anonymous poster hash: d6aaf...2a0
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Det er innafor og droppe tenker jeg, men om du gir, så er det inkluderende og hyggelig. Det er tøft for mange å være syk og borte fra jobben, og tror det kan føles litt godt å se at man fortsatt blir tenkt på selv om man ikke er der. Anonymous poster hash: 1201b...773
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Jeg var fast ansatt i en barnehage, og jobbet fast på et team. Pga lite ansatte ble jeg midlertidig flyttet til et annet team, men jeg ble sykmeldt etter å ha vært på det teamet i kun noen måneder. Når julen kom var jeg fremdeles sykmeldt, men jeg fikk gave på lik linje som de andre ansatte på teamet. Jeg satt utrolig stor pris på det, og ble rett og slett rørt av det. Gaven var en liten ting barnet hadde laget, og jeg har den enda, flere år etterpå Hvis du gir til alle andre, så synes jeg du godt kan gi til henne og. Anonymous poster hash: 6b1e8...e53
Evablaum Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Selvfølgelig gir du til alle. Så pinlig å i det hele tatt spørre
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Det kunne vært meg du snakker om. Jeg har opplevd å ikke få pga sykemelding og synes det er trist.. Anonymous poster hash: 12a78...174
Anonym bruker... Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Jeg har kjøpt inn til vedkommende som er sykemeldt også så da setter jeg den igjen i barnehagen😊😊 HI
Hjertefru Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 Oi, er det vanlig å gi oppmerksomhet til enkeltpersoner i barnehagen? Har pleid å gi en pose twist som fellesgave vi. Men det høres veldig hyggelig ut... Hva er det dere gir da? Vin? Kunne godt tenkt meg å gi til de to faste på gruppa. Men er litt tvil om hva som passer, og hva de har lov til å ta imot. Beklager litt avsporing.
Anonym bruker... Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 I år har jeg bare kjøpt en liten engel til hver oppi en søt liten pose. Putter også oppi en nisse sjokolade og skriver ett kort til alle.. Vi har selv mottatt vin i bhg som gave,personlig liker jeg ikke vin så ville satt mer pris på en twist pose;) men tanken som teller tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #9 Skrevet 5. desember 2016 Vi gir stor kake og oppskåret fruktfat til personalet. Anonymous poster hash: e2835...0e2
Yellow Brick Road Skrevet 5. desember 2016 #10 Skrevet 5. desember 2016 Jeg ville ha syntes at det var veldig rart å få gave fra noen jeg ikke kjenner, og jeg ville ikke ha gitt til noen jeg ikke kjenner heller. Er det der i mot en ansatt som dere kjenner fra før, som sønnen hadde hatt et forhold til, hadde jeg nok gitt en liten hilsen med et hyggelig kort med god bedring.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #11 Skrevet 5. desember 2016 Søsteren min jobber i barnehage og får en liten gave fra alle foreldrene hver jul. Konfekt, pynteting og Body Shop-produkter, som regel. Trodde det var helt vanlig? Anonymous poster hash: 7a43c...de5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #12 Skrevet 5. desember 2016 Vin passer ikke.. en julestjerne, lys etc Anonymous poster hash: 8b151...493
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #13 Skrevet 5. desember 2016 Søsteren min jobber i barnehage og får en liten gave fra alle foreldrene hver jul. Konfekt, pynteting og Body Shop-produkter, som regel. Trodde det var helt vanlig?Anonymous poster hash: 7a43c...de5 Ikke vanlig men det skjer. Jobbet som ped.leder i 18 år, noen bhger har FAU gått sammen, samlet inn penger og alle ansatte fått f.eks 1 flaske vin hver. I de fleste bhger har det ikke vært en slik "felles" gave, men opptil de enkelte familie. Har opplevd å få flotte Rosendahlglass, konfekt etc, felles "godtekurv" til oss på avdelingen. Noen år har jeg ikke fått en eneste gave, forventer heller ingenting. I min barns bhg har vi alltid gitt en gavepose til ansatte på avd med sjokolade, te etc med julekort. Når yngste var ferdig på småbarn tok en mamma initiativ til å samle inn 100,- pr familie for å gi de gode ansatte en takk for nå! Anonymous poster hash: 20ce5...dcb
hms33 Skrevet 5. desember 2016 #14 Skrevet 5. desember 2016 Vi gir hver sommer og hver jul..... har gitt... matboks, drikkeflaske, thermokopp, strikkavotter, ullsokker, nøkkelring og eplemost på glassflaske. Barnet vårt tilbringer mange timer hver dag med disse fantastiske menneskene!! De fortjener en liten oppmerksomhet 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå