Gå til innhold

Bestilling av linser på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har bestilt det på nett? Jeg trenger toksiske linser på det ene øyet. Og jeg får ikke til å bestille en bestilling med det for ett øye og vanlige linser for det andre.

Prøvd to leverandører og begge skal ha meg til å bestille for begge øynene for samme type linser. Det kan jeg ikke. Hvordan løser dere det?

Anonymous poster hash: 29650...ab9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men linsene er ho like? Kan du ikke bare bestille en pakke av hver?

Anonymous poster hash: d110b...b63

Skrevet

Men linsene er ho like? Kan du ikke bare bestille en pakke av hver?

Anonymous poster hash: d110b...b63

Nei de er ikke like. Det som er problemet. Har torikse linser på det ene øyet. Kan ikke bestille det til begge øynene, da ser jeg ikke med det ene øyet. Og motsatt problem om jeg bestiller "vanlige" linser.

Skrevet

Nei de er ikke like. Det som er problemet. Har torikse linser på det ene øyet. Kan ikke bestille det til begge øynene, da ser jeg ikke med det ene øyet. Og motsatt problem om jeg bestiller "vanlige" linser.

Tror hun mente at du kan bestille til begge øyne, men bruke alle på det ene øye som de passer til.

Samme med linse til det andre øyet, bestill for begge og bruk bare på det ene.

Anonymous poster hash: 724de...5d6

Skrevet

Du velger 1 pakke, legger det i kurven og klikker deg inn på neste type linser og velger den osv. Evt. bestiller du en runde med toriske og legger i kurven, og så vanlige, så har du plenty for en stund.

Jeg bruker lensit, og kan heller ikke legge to ulike i kurven samtidig.

Anonymous poster hash: 7f98e...578

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...