Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Hvordan er Eurodisney el Disneyland i juli? Større plass eller enda mer kø? Anonymous poster hash: a058b...df4
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Var i Disneyland Paris i juli 1997. Var milelange køer, fikk kjørt kanskje 3 karuseller. Var der bare én dag, burde minst vært 3! Anonymous poster hash: 5d80d...d7d
It's all about me Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Har vært i Legoland flere ganger i juli, har lest om dagene med kaos men aldri opplevd de selv. En del kø har det vært, men har også opplevd Legoland i juli med minimalt med kø.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Vi koste oss i legoland i Juli Anonymous poster hash: 37a7d...8a8
Mandala Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Har vært i Legoland flere ganger i juli, har lest om dagene med kaos men aldri opplevd de selv. En del kø har det vært, men har også opplevd Legoland i juli med minimalt med kø. Samme her. Jeg syns ikke Legoland i juli har vært noe kø-mareritt.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Kommer sikkert an på været Anonymous poster hash: 0369d...fd7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 Når det er over 1 time kø for aktiviteter og for å få seg mat/drikke og lange dokøer over alt slik vi opplevde det i legoland i sommer i juli, så er det ikke morsomt og ikke verdt pengene!!! Lurte på om Eirodisney el Disneyland er like ille, da dropper vi det. Hi Anonymous poster hash: a058b...df4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 Når det er over 1 time kø for aktiviteter og for å få seg mat/drikke og lange dokøer over alt slik vi opplevde det i legoland i sommer i juli, så er det ikke morsomt og ikke verdt pengene!!! Lurte på om Eirodisney el Disneyland er like ille, da dropper vi det. Hi Anonymous poster hash: a058b...df4 Det er verre! Det er rundt 1 times kø på attraksjonene på eurodisney også, og i tillegg er det så stort at du bruker masse tid på å forflytte deg. Legoland er en bitteliten park. http://www.vg.no/forbruker/reise/reise/10-tips-for-aa-overleve-euro-disney/a/106892/ Anonymous poster hash: 765b7...a45
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #9 Skrevet 5. desember 2016 Syntes ikke legoland i juli var noe stress! Vi leide en "q-bot". Trykket på den karusellen vi ville ta, også sa den fra når det var 5 min til vår tur. Gikk stort sett rett på alle karuseller. Anonymous poster hash: 27932...1c2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #10 Skrevet 5. desember 2016 Disneyland er 100 ganger verre Anonymous poster hash: aaee4...a49
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #11 Skrevet 5. desember 2016 I tillegg risikerer du at det er veldig varmt der i juli.. Da søsteren min var der var det over 30 grader i skyggen og alle var overopphetet, grinete og korte i lunten. Ikke særlig vellykket. Hadde heller tatt en weekendtur tidlig på våren. Anonymous poster hash: 765b7...a45
TinaK 1990 Skrevet 5. desember 2016 #12 Skrevet 5. desember 2016 Anbefaler påsken 2017. Sen påske og langt færre folk...
Kjerringa med agurken Skrevet 5. desember 2016 #13 Skrevet 5. desember 2016 Legoland er best i tidlig juli i regnvær. Tidlig om morgenen eller ettermiddagen er best. Anbefaler Lalandia og oppholdsplass alle dager man er der. Tilbringer man en uke da så går man til og fra parken når det er dårligere vær eller på morgenen/ettermiddagen. Disneyworld i Paris pleide å være veldig bra i høstferien. Lite kø og folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå