Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Datteren min har lært en måte å regne gangestykker på fingrene på sin gamle skole. Hun husker ikke metoden og jeg kan ikke noen slik metode så jeg kan ikke hjelpe henne. Er det noen som vet hva jeg mener og kan forklare meg hvordan det gjøres? Anonymous poster hash: 144ff...771
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Jeg kan nigangen om det hjelper? På fingrene altså. (Jeg kan flere uten). 😉 Anonymous poster hash: a88fb...dac
Miss Chocolate Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Jeg googlet "hvordan regne med fingrene" og da kom det opp masse..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 Datteren min har lært en måte å regne gangestykker på fingrene på sin gamle skole. Hun husker ikke metoden og jeg kan ikke noen slik metode så jeg kan ikke hjelpe henne. Er det noen som vet hva jeg mener og kan forklare meg hvordan det gjøres? Anonymous poster hash: 144ff...771 Google "fingermultiplikasjon" så får du det opp😊 Anonymous poster hash: 7a76a...e18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå