Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Må jeg ha nytt sim kort til iPhone 6s? Tror det er et lite sim kort i iPhone 4 og..... og vet noen hva det koster? Koster det å ha et tvillingkort? Tusen takk viss noen vil svare 👍🏻😀 Anonymous poster hash: 0358a...d03
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Hvorfor ikke kjøpe en skikkelig mobil (en som kjører android) i stedet for halvspiste epler? Anonymous poster hash: eef47...9b9
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Hvorfor ikke kjøpe en skikkelig mobil (en som kjører android) i stedet for halvspiste epler? Anonymous poster hash: eef47...9b9 Samme driden uansitt hva mobil en kjøper, kjøper den som er på tilbud 😉 Anonymous poster hash: 0358a...d03
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 Hvorfor ikke kjøpe en skikkelig mobil (en som kjører android) i stedet for halvspiste epler? Anonymous poster hash: eef47...9b9 Er det flere eller er det du som hele tiden kommenterer med "halvspiste epler" ?.. Anonymous poster hash: 02398...eb4
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Hvorfor ikke kjøpe en skikkelig mobil (en som kjører android) i stedet for halvspiste epler? Anonymous poster hash: eef47...9b9 Det er jo ikke halvspist, bare tatt en tygge av... Android telefoner er så innvikla og rotete. Elsker at Iphone er enkelt og greit, selv om den helt klart har sine mangler... Anonymous poster hash: 35d7c...c64
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #6 Skrevet 4. desember 2016 Er det flere eller er det du som hele tiden kommenterer med "halvspiste epler" ?.. Anonymous poster hash: 02398...eb4 Må være kun ene som bruker det teite uttrykket... Hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg trodd det var en bitter eks. Anonymous poster hash: d6cac...ea9
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #7 Skrevet 4. desember 2016 Må jeg ha nytt sim kort til iPhone 6s? Tror det er et lite sim kort i iPhone 4 og..... og vet noen hva det koster? Koster det å ha et tvillingkort? Tusen takk viss noen vil svare 👍🏻😀 Anonymous poster hash: 0358a...d03 Du må ha nytt SIM-kort. Jeg betalte ikke noe. Anonymous poster hash: d6cac...ea9
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #8 Skrevet 4. desember 2016 ❤️ iPhone ❤️ Anonymous poster hash: bbd15...fe7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå