Gå til innhold

Kuler i nakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klødde meg i nakken tidligere i uken og oppdaget flere små kuler på muskelen. Ikke hatt de før. kan det være muskelknuter? Vet forslag for å få de bort?

Ikke redd for kreft😉

Anonymous poster hash: bb6f1...351

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klødde meg i nakken tidligere i uken og oppdaget flere små kuler på muskelen. Ikke hatt de før. kan det være muskelknuter? Vet forslag for å få de bort?

Ikke redd for kreft

Hvis du klør deg med normal styrke, skal du ikke kjenne muskelknuter! Da er det noe annet du mener. Er dette kuler du kjenner ved å stryke over nakken?

Anonymous poster hash: 90965...4ee

Skrevet

Ja kjenner de når jeg stryker langs muskelen. Kanskje fettkuler?

HI

Skrevet

Seneknuter?

Det er jo også mye lymfeknuter i nakkeområdet. Jeg fikk plutselig et par harde og veldig tydelige lymfeknuter for et par uker siden, de kjente jeg bare ved å stryke lett over området.

Jeg har litt problemer med immunforsvaret, så hos meg er det nok derfor, selv om jeg ikke bruker å ha akkurat dette. Nå, etter to uker er de nesten borte igjen. Nå må jeg kjenne godt der jeg vet de er før jeg kan føle dem.

Ellers har jeg noen seneknuter i nakkemuskulaturen også.

Det er greit å sjekke hvis du skal til legen, man skal alltid være obs på nye kuler, selv om de fleste er ufarlige.

Anonymous poster hash: 93b84...750
Skrevet

Kan være lymfeknuter.

Men ta en tur til legen og sjekk disse, det kan være noe annet så greit å få det avvist. Jeg har masse lymfeknuter, sjekket meg flere ganger da min mor fikk kreft som lignet veldig på disse knutene. Hun oppdaget det så tidlig at hun bare kunne operere de bort og ikke fått noe mer, så jeg sjekker meg innimellom når jeg syns de endrer seg. Tar som oftes sjekken når jeg er hos legen for sjekk av cystne mine i eggstokkene.

Anonymous poster hash: d2728...db7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...