Gå til innhold

Misliker du jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 0a03d...2a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei absolutt ikke

Synes det er koselig med julepynt og alle lysene, kos med baking og juleverksted med ungene, kos med julefilmer og tradisjoner. Veldig koselig med barnas forventninger.

Førjulstiden er den beste med hele jula synes jeg.

Julaften er koselig, det er deilig med ferie sammen. Veldig fint med familieselskaper og hygge med hele storfamilien.

Anonymous poster hash: c6dd2...b87
Skrevet

Nei... Synes jula er veldig koselig, men litt slitsom. Jeg gjør det aller meste med forberedelser, hus, mat og gaver. Men så får jeg det også akkurat som jeg vil! Husker at jula var magisk da jeg var barn, og ønsker det samme for mine små.

Anonymous poster hash: 2bf40...0da
Skrevet

Nei, elsker julen! Forberedelsene....magien. Gjør alt for at barna mine skal få en fantastisk førjulstid og jul. 

Anonymous poster hash: 66f9b...573
Skrevet

Nei, elsker julen! Det er virkelig den beste tiden på året, juleshopping og pynting. Kos med barna, gleden i deres ansikt 😍 I love it!

Anonymous poster hash: 8a0ab...7d2

Skrevet

Nei absolutt ikke

Synes det er koselig med julepynt og alle lysene, kos med baking og juleverksted med ungene, kos med julefilmer og tradisjoner. Veldig koselig med barnas forventninger.

Julaften er koselig, det er deilig med ferie sammen. Veldig fint med familieselskaper og hygge med hele storfamilien.

Signerer denne, jeg :) 

Anonymous poster hash: 457af...d2f

Skrevet

Jeg liker førjulstiden, med alle forberedelser.

Jeg liker ikke julaften og fram til 2. januar. Vi har ingen familie, ingen å besøke og ingen å få besøk av.

Anonymous poster hash: 57e93...19f

Skrevet

Nei absolutt ikke

Du skrev akkurat det jeg skulle😁

Skrevet

Jeg liker egentlig julen veldig godt, men etter at jeg ble alene med barna synes jeg julen er trist fordi jeg ikke har råd til alt det ekstra. Og måtte snu og vende på hver eneste krone for å kunne ha råd til nøkterne julegaver til barna er trist. Og så er det en trist tid og være ensom i.

Jeg gjør virkelig det jeg kan for at julen og juleforberedelser skal være en fin tid for barna, men det koster meg mye tankevirksomhet rundt økonomien.

Anonymous poster hash: fb37a...a0d

Skrevet

Jeg elsker jul og gjør bare akkurat det jeg liker mtp forberedelser.

Skrevet

Jeg liker julen, men jeg misliker sterkt julepynt fra oktober, og julefeiring i hele desember. Julen begynner julaften, og varer i 20 dager.

Anonymous poster hash: cd0d3...2ad

Skrevet

Elsker jula!!!

Mye å gjøre da, med tre barn og fulltidsjobb, men vi koser oss masse :D

Anonymous poster hash: 8d266...bd7
Skrevet

Livet er såpass strevsomt i utgangspunktet at julen blir ekstremsport for min del.. 50 julegaver, juleavsluttning annenhverdag, innkjøp og tilbederding av mat, vasking og pynting.. Det er rett og slett for mye og jeg blir ekstremt sliten av det!! Jobber tredelt turnus og har heller ikke fri når det er jul. Har de siste årene stort sett jobbet nattevakter i selve jula. Får aldri hentet meg inn..

Prøver alt jeg kan å lage koselig jul for barna. Men vi har fortsatt bare tent et lys av to i adventsstaken.. Den ble borte i rot på kjøkkenbenken og dermed avglemt!

Gi meg påske!!

Anonymous poster hash: 64aed...7af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...