Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Er ikke fornøyd lenger med den jeg har og kunne tenke meg en ny.. Anonymous poster hash: a038e...cb5
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Smallstuff sin 😃 Anonymous poster hash: 4e0db...2d2
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Jeg har Skip Hop og er veldig fornøyd med den. Anonymous poster hash: ff5df...a89
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Har skip hop og har vært veldig fornøyd, men synes det lett kan falle ting ut av den. Reiser endel og da blir den nok litt overfyllt:) Smallstuff var veldig fin, men legger ikke 16-1700,- i en stelleveske;) Anonymous poster hash: a038e...cb5
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #6 Skrevet 4. desember 2016 Har skip hop og har vært veldig fornøyd, men synes det lett kan falle ting ut av den. Reiser endel og da blir den nok litt overfyllt:) Smallstuff var veldig fin, men legger ikke 16-1700,- i en stelleveske;) Anonymous poster hash: a038e...cb5 Hvis du ikke må ha den ny, så ligger det flere ute på finn.no for rundt 500 kr. Anonymous poster hash: cd79c...ea0
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 Kaos sin stelleveske/ransel. Elsker den ☺️ Anonymous poster hash: 02c08...3a0
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 Hvordan kan man ikke være fornøyd? Jeg hadde et lite nett med bleier, våtservietter, underlag og litt ekstra klær. Det er det vel plass til i alle stellevesker? Eller hva har folk med som jeg ikke hadde med? Anonymous poster hash: 2cb01...6e6
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #9 Skrevet 5. desember 2016 Hvordan kan man ikke være fornøyd? Jeg hadde et lite nett med bleier, våtservietter, underlag og litt ekstra klær. Det er det vel plass til i alle stellevesker? Eller hva har folk med som jeg ikke hadde med? Anonymous poster hash: 2cb01...6e6 Jeg hadde med bleier, våtservietter, underlag, et par skift til babyen, skift til meg, gulpekluter,smokker, et par leker, ettet hvert litt mat,nøkler, mobil osv. Så syntes det var praktisk med en stelleveske med flere rom så jeg fant det jeg lette etter. Anonymous poster hash: 034b5...fd5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #10 Skrevet 5. desember 2016 En helt vanlig sekk, lett å bære babyen uten en svær stelleveske på armen Anonymous poster hash: 35aec...0c9
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #11 Skrevet 5. desember 2016 Hvordan kan man ikke være fornøyd? Jeg hadde et lite nett med bleier, våtservietter, underlag og litt ekstra klær. Det er det vel plass til i alle stellevesker? Eller hva har folk med som jeg ikke hadde med? Anonymous poster hash: 2cb01...6e6 Det er det nok, men den jeg har nå har ikke glidelås til hovedrommet noe som gjør at under eks flyreise hvor jeg har ekstra mye med er det lett at noe faller ut:) Anonymous poster hash: a038e...cb5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #12 Skrevet 5. desember 2016 Hvis du ikke må ha den ny, så ligger det flere ute på finn.no for rundt 500 kr. Anonymous poster hash: cd79c...ea0 Takk, skal sjekke! HI Anonymous poster hash: a038e...cb5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #13 Skrevet 5. desember 2016 Har Storksak Elizabeth. Elsker den!! Kan fint brukes som veske etter stelle-perioden! Anonymous poster hash: 3ce69...1fd
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #14 Skrevet 5. desember 2016 https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3D3DAV5UfViaQ&ved=0ahUKEwi-yPirj93QAhVlBcAKHekQDf0QwqsBCD0wAA&usg=AFQjCNGtvNBOzRjelWLZmvCup5-jO6sXiw Har denne, Storksak Sofia. Mange lommer, og ikke så veldig "stelleveskete", og ganske unisex, så funker bra for gubben også. Bruker den på unge nr 2 nå, herlig veske, har holdt seg veldig bra. Gav den en vask og litt ny impregnering i sommer, da var den 3 år gammel. Anonymous poster hash: ace40...be2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå