Gå til innhold

Hvilken stelleveske anbefaler du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke fornøyd lenger med den jeg har og kunne tenke meg en ny..

 

Anonymous poster hash: a038e...cb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smallstuff sin 😃

 

Anonymous poster hash: 4e0db...2d2

Skrevet

Jeg har Skip Hop og er veldig fornøyd med den.



Anonymous poster hash: ff5df...a89
Skrevet

Har skip hop og har vært veldig fornøyd, men synes det lett kan falle ting ut av den. Reiser endel og da blir den nok litt overfyllt:)

Smallstuff var veldig fin, men legger ikke 16-1700,- i en stelleveske;)

 

Anonymous poster hash: a038e...cb5

Skrevet

Har skip hop og har vært veldig fornøyd, men synes det lett kan falle ting ut av den. Reiser endel og da blir den nok litt overfyllt:)

Smallstuff var veldig fin, men legger ikke 16-1700,- i en stelleveske;)

 

Anonymous poster hash: a038e...cb5

 

 

Hvis du ikke må ha den ny, så ligger det flere ute på finn.no for rundt 500 kr. 

 

Anonymous poster hash: cd79c...ea0

Skrevet

Kaos sin stelleveske/ransel. Elsker den ☺️

 

Anonymous poster hash: 02c08...3a0

Skrevet

Hvordan kan man ikke være fornøyd? Jeg hadde et lite nett med bleier, våtservietter, underlag og litt ekstra klær. Det er det vel plass til i alle stellevesker? Eller hva har folk med som jeg ikke hadde med?

 

Anonymous poster hash: 2cb01...6e6

Skrevet

Hvordan kan man ikke være fornøyd? Jeg hadde et lite nett med bleier, våtservietter, underlag og litt ekstra klær. Det er det vel plass til i alle stellevesker? Eller hva har folk med som jeg ikke hadde med?

 

Anonymous poster hash: 2cb01...6e6

Jeg hadde med bleier, våtservietter, underlag, et par skift til babyen, skift til meg, gulpekluter,smokker, et par leker, ettet hvert litt mat,nøkler, mobil osv. Så syntes det var praktisk med en stelleveske med flere rom så jeg fant det jeg lette etter.

 

Anonymous poster hash: 034b5...fd5

Skrevet

En helt vanlig sekk, lett å bære babyen uten en svær stelleveske på armen

 

Anonymous poster hash: 35aec...0c9

Skrevet

Hvordan kan man ikke være fornøyd? Jeg hadde et lite nett med bleier, våtservietter, underlag og litt ekstra klær. Det er det vel plass til i alle stellevesker? Eller hva har folk med som jeg ikke hadde med?

 

Anonymous poster hash: 2cb01...6e6

Det er det nok, men den jeg har nå har ikke glidelås til hovedrommet noe som gjør at under eks flyreise hvor jeg har ekstra mye med er det lett at noe faller ut:)

 

Anonymous poster hash: a038e...cb5

Skrevet

 

Hvis du ikke må ha den ny, så ligger det flere ute på finn.no for rundt 500 kr.

 

Anonymous poster hash: cd79c...ea0

Takk, skal sjekke!:) HI

 

Anonymous poster hash: a038e...cb5

Skrevet

Har Storksak Elizabeth. Elsker den!! Kan fint brukes som veske etter stelle-perioden!

 

Anonymous poster hash: 3ce69...1fd

Skrevet

https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3D3DAV5UfViaQ&ved=0ahUKEwi-yPirj93QAhVlBcAKHekQDf0QwqsBCD0wAA&usg=AFQjCNGtvNBOzRjelWLZmvCup5-jO6sXiw

 

Har denne, Storksak Sofia. Mange lommer, og ikke så veldig "stelleveskete", og ganske unisex, så funker bra for gubben også. Bruker den på unge nr 2 nå, herlig veske, har holdt seg veldig bra. Gav den en vask og litt ny impregnering i sommer, da var den 3 år gammel.

 

Anonymous poster hash: ace40...be2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...