Gå til innhold

Hvesense pust, baby..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten på 11mnd som de siste dagene av og til hatt et laaangt innpust der det høres ut som at han holder på å kveles... Som om luftveiene er delvis blokkert... Tenkte først han bare tøyset med lyder for like etter har han ledd og tullet.. Men idag er det mer - hvesende hektisk pust (både inn- og utpust), men også da mest under lek... Han virker ikke plaget, ler og er blid. Spiser bra, leker aktivt, sover godt... Har lyst å ringe legen i morgen selvom han ikke virker syk.. Men samtidig vil jeg ikke fremstå som helt idiot heller... Det er jo bare "av og til"... Noen som har peiling på hva det kan være? Han gulpet opp litt slim tidligere idag btw...

Anonymous poster hash: e7f30...e67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville sjekket for astma.

Anonymous poster hash: fe27f...a31

Skrevet

høres ut som gutten min ,han gikk påvist astma 8mnd

Skrevet

Barna mine har ikke astma, men vært på legevakta maaange ganger pga falsk krupp. De hveser og pusterøret smaler seg inn.

Sjekk magen til babyen din. Går magen veldig inn og ut kan det være et tegn på at han bruker hjelpemusklene. Ingen som synes du er en idiot som går tul legen. Sjekk det opp!

Anonymous poster hash: d689c...a78

Skrevet

Det er i hovedsak astma jeg også tenker på.. Idag har det vært OFTE.. Det som fortsatt får meg til å lure på om han tøyser (i tillegg til at han generelt er i god form og leker MASSE med alle slags rare lyder han kan lage) er at det er så kort tid.. Hver av disse "anfallene" varer i maks 10 sekunder før han puster helt normalt. Han leker underveis også, er ikke sånn at han "stopper opp" imens... Mannen mener han bare tuller men jeg klarer ikke slappe helt av :P halvsøsteren (min bonusdatter) hadde astma som barn også.

Anonymous poster hash: e7f30...e67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...