Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Far har stevnet meg for retten. Er på vei nå for å hente barna. Eldste spesielt gruer seg for samvær med far. Noe som vil komme tydelig frem på åpen video hvordan sønnen og far bånd er. Vil ikke Gjøre det om det ikke kan brukes. Derfor jeg lurer på om det er lov. Møtes på et offentlig sted om det har noe å si. Anonymous poster hash: ced65...625
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Du kan jo bare advare ham om at du ønsker å filme. Skjult kamera er litt verre å bruke. Men send en mail med info om at du kommer til å gjøre det, og hvorfor, så har du ditt på det tørre. Anonymous poster hash: 5643d...195
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Du kan jo bare advare ham om at du ønsker å filme. Skjult kamera er litt verre å bruke. Men send en mail med info om at du kommer til å gjøre det, og hvorfor, så har du ditt på det tørre. Anonymous poster hash: 5643d...195 Hi Tror at om han vet det så vil han prøve hardere å oppføre seg og bry seg mer. Litt derfor jeg har lyst til å Gjøre det uten at han vet. Syns det er viktig å få frem hvordan ting faktisk er og ikke at han prøver å endre på ting. Anonymous poster hash: ced65...625
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 Joda, du kan filme. Det kan bli vanskelig å få brukt det som bevis i retten, men du kan vise det til en ev. sakkyndig i en samtale. Anonymous poster hash: 5091b...3db
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Du har selvfølgelig ikke lov til å filme andre uten tilatelse fra de. Anonymous poster hash: 4aa60...338
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #6 Skrevet 4. desember 2016 Du har selvfølgelig ikke lov til å filme andre uten tilatelse fra de. Anonymous poster hash: 4aa60...338 Tull! Det kan man selvfølgelig gjøre. Men ikke i dems hjem. Man kan ikke bruke videoen til hva man vil. Anonymous poster hash: 5091b...3db
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #7 Skrevet 4. desember 2016 Ja, det kan du nok. I hvert fall når det er på offentlig plass. Anonymous poster hash: 299ef...e3c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #8 Skrevet 4. desember 2016 Vil du virkelig at måten sønnen din oppfører seg ved henting skal være grunnen til at far skal få mindre samvær? Det høres ikke rettferdig ut ovenfor han. Jeg tror en hemmelig video vil slå negativt ut for deg. Anonymous poster hash: f0ec2...22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå