Gå til innhold

hvor mye kjøper dere for til mann /kjæreste? ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gjerne til å til hva dere kjøper:)

Og er det best å få julestrømpe i tillegg på morgenen eller pakke inn alt også småtteri til kvelden ?

Anonymous poster hash: 40125...922

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her utgår gaver til hverandre.

Det har vi ikke penger til.

Anonymous poster hash: 16e60...762

Skrevet

Ca 1000 kr.

Julestrømpe er det bare ungene som får.

Vi vet ofte hva gaven til hverandre er da, vi har vært sammen i 19 år så det er ikke veldig romantiske gaver lenger ;)

I fjor ønsket jeg meg tempur-pute og mannen ønsket seg en dieselbukse, så det var gavene vi fikk (han fikk i tillegg et belte og jeg fikk i tillegg noen småting fra Kremmerhuset)

I år ønsker han seg en kapselmaskin til å ha på stående på jobb så det får han. Jeg vet ikke helt hva jeg skal ønske meg enda, kanskje nye vintersko

Anonymous poster hash: e5432...69a
Skrevet

Her utgår gaver til hverandre.

Det har vi ikke penger til.

Anonymous poster hash: 16e60...762

Det var vel ikke svar på spørsmålet

Anonymous poster hash: 23bf1...5e5

Skrevet

Det kommer helt an på hva jeg finner. Tanken bak gaven overgår prisen, jeg har kjøpt jakke til 2000, vintage mansjetter til 500, Johnny Cash bok med autograf (med bevis) til 8000kr, og mer. Det går altså ikke på pris, men på hva som funker og passer til ham :)

I år blir det en bok jeg vet han kommer til å elske pluss et spill han har sikla på, blir 1500kr :)

Anonymous poster hash: 492a4...523

Skrevet

Vi pleier vel å kanskje gi for rundt 1000. Men gir begge for mer om det er noe spesielt vi ønsker å gi.

I år tenkte jeg å kjøpe nye fjellski til ham, da de han har er 15 år gamle og overmodne for utskiftning. De jeg har sett på koster vel litt over 3000.

Anonymous poster hash: c122d...948

Skrevet

1000 kr ca. Kommer litt anpå hva han trenger eller ønsker seg og.

I år kjøper vi gave til oss sammen. Litt dyrere gave.

Anonymous poster hash: a237a...004

Skrevet

Ca 1000,-. Har noen år laget en julestrømpe på morgenen i tillegg, men tror det utgår i år siden det ikke virker som han bryr seg :P 

Anonymous poster hash: c0f7a...bdc
Skrevet

Mellom 1000 og 2000 kr, men i år blir det 1000 kr ca siden vi begge er studenter

Anonymous poster hash: 05f8b...cf5

Skrevet

Ble ca 5500 kr i år.

Anonymous poster hash: a1b62...c37

Skrevet

Noen ganger har han fått dyre gaver. Mellom 10 og 20k. Det har vært utstyr til hobbyen hans, og fancy utstyr han har hatt lyst på til utendørs vedlikehold på tomta.

Andre ganger har han fått symbolsk gave til 3-500. I år får han klesplagg han har ønsket seg lenge, til rundt 2000.

Vi har ingen fast sum. Vi gir etter ønske, behov og familiens økonomi.

Anonymous poster hash: 58f7f...235

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Fra 1 000 til 3 000,-, det varierer.

Skrevet

1000

Anonymous poster hash: 961ed...3ec
Skrevet

Bruker å gi for ca 1000,- de årene vi kjøper gave til hverandre. Som regel kjøper vi heller noe felles vi trenger her hjemme, eks for 2 år siden kjøpte vi ny tv. I år ble det litt mer siden vi kjøpte oss årskort til Dyreparken for hele familien så vi ser på det som gaven til hverandre. Gøy for både små og store :) Familien min gir penger til oss felles, så tenkte å ta det og kjøpe billett til en klassisk konsert han veldig gjerne vil på til våren, det koster ca 400,-

Skrevet

0 kr fra meg. Kjøper ingenting til hverandre, siden vi har uansett alt vi trenger fra før av. Fra ungene får han hvert år en stor marsipangris, og en ting til,- i år blir det et par skinnhansker til ca 600 kr.

Anonymous poster hash: 6bb3f...034

Skrevet

ca 1700. ukltrøye som han bruker på jobb. ullsokker og parfyme😃

Anonymous poster hash: cc35b...9f4

Skrevet

Varierer. I år får han gaver for i underkant av 3000 (inkl gave fra barna) På julaften blir jeg alltid skjemt skikkelig bort av mannen så uansett hva jeg kjøper så overgår han meg😂

Anonymous poster hash: e07ea...c96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...