Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 https://www.bohus.no/spiseplassen/bord-1/spisebord/surrey-spisebord-1 Â Anonymous poster hash: 6da6a...fc0
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Fint, selv om det er en helt annen stil en det jeg selv har hjemme.  Men er det ingen mulighet for å bygge det ut? Da er det altfor lite.... Hva når dere skal ha selskap, ha hele storfamilien på julemiddag osv. Jeg ville ikke hatt et bord jeg ikke kunne hatt ileggsplater e.l. til så det ihvertfall ble plass til 12-15 stykker rundt bordet. Anonymous poster hash: 61cc6...a76
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Alt for dyrt  Anonymous poster hash: 08a51...e88
Serepta Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Fint om du har denne stilen hjemme.  Litt "tungt" for meg, men det er jo en smakssak. Det jeg synes er viktigst ved en spisestue er hvor fleksibel den er mtp ileggsplater eller ekstra lem. Ønsker Ã¥ kunne dekke til mange, men ikke har et diiiigert spisebord stÃ¥ende om vi kun er 4 til vanlig.Â
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #6 Skrevet 4. desember 2016 Liker ikke slike ben på bord. De blir i veien og bordet ser klumpete ut. Anonymous poster hash: e3769...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå