Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 De er veldig unge og fått 2 barn veldig tett,baby sliter med sitt og gråter masse. Ting er vanskelig nå og jeg lurer på hvor familiene til disse unge foreldrene er? Jeg vet at om mine barn hadde fått barn i så ung alder,i tillegg to stk,ville jeg avlastet og hjulpet mye. Ja de har selv satt seg i denne situasjonen,men ville gjort mye for at de unge skulle kommet seg gjennom den tøffe perioden og fortsatt vært et par. Anonymous poster hash: 34a4e...70e
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Link til blogg? Jeg har 4 barn og håper virkelig jeg alltid kan være en ressurs i livene deres, enig med deg der. Jeg var ikke spesielt ung mor, var 27 da jeg fikk første og har fått 4 stykker på under 8 år. Men jeg har heller aldri fått noe hjelp eller støtte fra mine foreldre. Ikke noe avlastning, ikke noe barnepass, ikke noe økonomisk hjelp, ingenting. Greit nok, jeg klarer meg jo selv, men det er veldig sårt at det ikke vises noen interesse for barnebarna i det hele tatt. Noen besteforeldre er vel sånn, uansett hvor gamle barna er når de skaffer dem barnebarn. Anonymous poster hash: fddce...81b
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Har vondt av absolutt ALLE mammabloggere, jeg. Det er jo åpenbart at noe helt sentralt er manglende i livet deres hvis de føler trang til å utlevere seg selv og ungene i offentligheten bare for å få en erstatning for ekte oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 8fd3a...209
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 Hvis det er hun jeg tror du mener , sa hun i et program på tv Norge at de ikke ønsker hjelp fra andre ettersom de selv hadde satt seg i sin situasjon. Selvfølgelig feil å tenke slik, men de er jo veldig unge. Anonymous poster hash: cf37c...d5a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Link til blogg? Jeg har 4 barn og håper virkelig jeg alltid kan være en ressurs i livene deres, enig med deg der. Jeg var ikke spesielt ung mor, var 27 da jeg fikk første og har fått 4 stykker på under 8 år. Men jeg har heller aldri fått noe hjelp eller støtte fra mine foreldre. Ikke noe avlastning, ikke noe barnepass, ikke noe økonomisk hjelp, ingenting. Greit nok, jeg klarer meg jo selv, men det er veldig sårt at det ikke vises noen interesse for barnebarna i det hele tatt. Noen besteforeldre er vel sånn, uansett hvor gamle barna er når de skaffer dem barnebarn. Anonymous poster hash: fddce...81b mammasom16 Anonymous poster hash: 879bf...08f
februarprins2013 Skrevet 4. desember 2016 #6 Skrevet 4. desember 2016 Har vondt av absolutt ALLE mammabloggere, jeg. Det er jo åpenbart at noe helt sentralt er manglende i livet deres hvis de føler trang til å utlevere seg selv og ungene i offentligheten bare for å få en erstatning for ekte oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 8fd3a...209 ler av sånne som deg, hva er problemet ?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #7 Skrevet 4. desember 2016 Hvis det er hun jeg tror du mener , sa hun i et program på tv Norge at de ikke ønsker hjelp fra andre ettersom de selv hadde satt seg i sin situasjon. Selvfølgelig feil å tenke slik, men de er jo veldig unge. Anonymous poster hash: cf37c...d5a Ja jeg så det selv og tenkte at det blir tøft. Jeg tok gladelig i mot hjelp med nr 2 og 3 som var kolikkbarn,og jeg var dobbelt så gammel. Det reddet oss fra total kollaps,har aldri satt så pris på en hel natt med søvn som i de periodene.Enten var barna hos besteforeldrene natten over,eller besteforeldre var hos oss. Gull verdt. Anonymous poster hash: 34a4e...70e
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #8 Skrevet 4. desember 2016 ler av sånne som deg, hva er problemet ? At barna ikke har bedt om å bli offentlige personer. Anonymous poster hash: 8fd3a...209
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #9 Skrevet 4. desember 2016 Jeg tenker at denne aktuelle mammabloggeren faktisk virker ganske mer oppegående i toppen enn mange andre. De får hjelp av og til, men ikke skriver om det på bloggen? De er også faktisk 2 stk, de klarer sikkert å ta seg av barna sine. Jeg var 19 år da jeg fikk min første (hun er 18 år med sitt andre barn). Jeg hadde ingen problemer med å ta meg av mitt kolikkbarn selv om jeg var ung. Nå er jeg 27 år og har fått mitt andre barn. Selv om jeg er eldre, så betyr det ikke at jeg er en bedre mor nå enn jeg var da. Dessuten syns jeg hun beskriver det bra på bloggen. De har ekstra oppfølging hos HS pga kolikken og har undersøkt babyen hos f.eks kiropraktor (tror det var det). De står i det. Hun sier det er jævlig tungt, og det er jo faktisk sånn det kan være å få barn. Men de virker sterk og absolutt kapabel til å ta seg av barna selv om de er ung (hvert fall slik det ser ut på bloggen). Poenget mitt var egentlig at en blogg ikke beskriver alt. De kan ha hatt masse hjelp uten å nevne det på bloggen, men kanskje noen ikke vil være med på bloggen eksempelvis? Anonymous poster hash: 942ab...15d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå