Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Noen sim har noen tips om morsomme nissestreker jeg kan gjøre på jobb? Kan ikke være noe slemt, tidskrevende eller ødeleggende. Kan også være noe søtt og koselig. Anonymous poster hash: 0c8da...a1c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Overskriften ble feil... Skulle være nissestreker, ikke nissedrakter! Autocorrect... Anonymous poster hash: 0c8da...a1c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Konditorfarge i melka, om dere spiser sammen da. Anonymous poster hash: 327f7...d67
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 Tape fast kontorstolen til bordbeinet. Evt strips. Surre inn PC i garn.. Pakke inn kontorartikler i aluminiumsfolie. Stable bøker på pulten som et korthus. Gule lapper på PC-skjerm formet som Smiley. Lage fruktpyramide på pulten.. Strø twist på pulten/i garderobeskapet Gjemme andres ting på andres pulter Anonymous poster hash: 7d698...fa7
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Dekke pulten girlandere og toppet med sjokolade. Anonymous poster hash: 7d698...fa7
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #6 Skrevet 4. desember 2016 Ta med stiftemaskin el.l hjem og legg den i gelé over natta som du hvelver på et fat eller noe og tar med tilbake Anonymous poster hash: 96d36...afc
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #7 Skrevet 4. desember 2016 Tusen takk for gode tips, tar gjerne imot fler:) Anonymous poster hash: 0c8da...a1c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #8 Skrevet 4. desember 2016 Glad jeg ikke jobber med deg 😅🙈 Dette er jo ikke gøy! Bak lussekatter og del ut! Gløgg, pepperkaker, twist.. julekalender, vinlotteri, osv.. koselige ting, ikke merarbeid og sure miner 😉🙈 Anonymous poster hash: 3653e...c8d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #9 Skrevet 4. desember 2016 Dette hadde ikke jeg sett på som noe ok på arbeidsplassen. Hadde tatt det opp med arbeidsgiver og trodd du hadde noen psykiske problemer. Kanskje hadde trengt en permitering fra arbeidslivet. Anonymous poster hash: 035c0...881
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #10 Skrevet 4. desember 2016 Vel... Vi er 15 damer med masse humor, så dette synes vi bare er gøy. Jeg påpekte også at det skal være koselige og søte nissestreker som ikke er tidskrevende for verken nissen eller mottakeren. F.eks hadde jeg blitt irritert om jeg måtte bruke 15 min på å pakke ut stolen min av plastfolie, men å bruke to min på å rive av litt gavepapir fra tastaturet mitt er innafor. Anonymous poster hash: 0c8da...a1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå