Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #1 Skrevet 4. desember 2016 Jeg er gravid og vokser naturligvis. Er i uke 25 nå. Det som er problemet er at jeg spiser mer og klarer ikke å sette grenser når det gjelder usunne ting. Spiser snop, boller osv hver dag. Jeg sliter altså med at jeg vokser.. Hva gjør jeg egentlig med det? Ønsker ikke å gå opp i vekt mer enn absolutt nødvendig Har gått opp 7 kg allerede 🤔🤔😣😣 Anonymous poster hash: 681de...410
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Du må bare stoppe å kjøpe inn usunne ting, husk at det du får i deg får babyen i seg også. Babyen får nok ikke så mye næring i seg når du spiser så masse dritt. Prøv å tenk på babyen og alle organene som skal utvikle seg, hjernen osv. Og har du lyst på en 4 kg + baby? Regner med du vil det beste for babyen din så da er det bare en ting å gjøre, stopp å spiss så mye usunt Anonymous poster hash: 1dc71...62d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Jeg tenker at så lenge du spiser sunt i tillegg, skal du ikke stresse så med det. Selv spiste jeg masse sjokolade og annet.. Og fikk ei frisk tulle på 3.3 kg. Og vekta ble normal igjen etter 2-3 mnd. Om du har fokus på å få i deg nok annen, sunn mat- som blir store mengder om du faktisk spiser nok frukt og grønnsaker, så tror jeg kanskje du får mindre behov for det andre og. Lykke til! Men ikke stress over at baby kanskje blir dårlig pga det du spiser. Den tar til seg næring først. Så får du "restene" 😉 Jeg hadde i alle fall erfaring med at stress og dårlig samvittighet bare gjorde det verre. Så fokus på mer sunt inn Så får bolle være bolle.. 😊 Anonymous poster hash: 80512...4a2
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 Pass på at du får i deg det du trenger av vitaminer og mineraler osv, da babyen tar det av din kropp hvis ikke. En bolle i ny og ne skader ikke babyen, og 7kg er ikke så mye når du er over halvveis. Når vi legger på oss i svangerskapet varierer fra person til person, noen går opp mest i starten, andre senere. Selv sliter jeg med motsatt problem i alle mine svangerskap, jeg klarer ikke å gå opp i vekt. Og veier alltid 2-5kg mindre rett før fødsel enn jeg gjorde da jeg ble gravid. Det er ikke å anbefale, da jeg føler meg spist opp innenfra i alle mine svangerskap. Det tærer veldig på kreftene også. Så spis bollene dine du. Men pass litt på sukkermengden du får i deg i løpet av dagen. Anonymous poster hash: 5d66b...50e
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Tusen takk for svar dere. Problemet er jo at barna jeg har fra før skal jo ha lørdagsgodt og div. Jeg er så svak. Må jo bare skjerpe meg 🤔🤔 Ikke lett. Hi Anonymous poster hash: 681de...410
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå