Gå til innhold

Har jeg grunn til bekymring ? Ang gravid og alkohol.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på julebord forrige helg og drakk dermed alkohol. Var ikke på grøftefylla,men noen glass med vin ble det gjennom hele kvelden.

Men så testet jeg positivt på mandag, altså 2 dager senere.. dette var ikke planlagt og jeg hadde ingen anese om at jeg kunne være gravid. Da jeg har spiral.. i følge legen er jeg bare 4+6. Grunnen til at jeg tok en test var pga noen medisiner jeg skulle begynne på.

Hadde selvsagt IKKE drukket om jeg hadde vist om den lille og vi vil selvsagt ha barnet.

Anonymous poster hash: bc543...f71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på julebord forrige helg og drakk dermed alkohol. Var ikke på grøftefylla,men noen glass med vin ble det gjennom hele kvelden.

Men så testet jeg positivt på mandag, altså 2 dager senere.. dette var ikke planlagt og jeg hadde ingen anese om at jeg kunne være gravid. Da jeg har spiral.. i følge legen er jeg bare 4+6. Grunnen til at jeg tok en test var pga noen medisiner jeg skulle begynne på.

Hadde selvsagt IKKE drukket om jeg hadde vist om den lille og vi vil selvsagt ha barnet.

Anonymous poster hash: bc543...f71

Hvis du er 4+6 er embryoet 2+6 og dette var for en uke siden så da var embryoet 1+6, sjangsen for at det har tatt skade er utrolig liten:)

Anonymous poster hash: 222ff...b56

Skrevet

Det går nok helt bra :-) 

Og gratulerer så mye! 

Anonymous poster hash: 9b9d5...409
Skrevet

Jeg gjorde samme som deg. I juni drakk jeg faktisk 3 helger på rad!! Den ene helgen var bursdagen min og jeg drakk mye. 3 dager etterpå testet jeg positivt. Trodde ikke jeg var gravid og hadde ingen mistanker. Er nå 6 mnd på vei og alt er i orden

Gjorde sammen feilen med første barnet og hun er frisk idag.

Jeg ville ikke bekymret meg hvis jeg var deg.

Anonymous poster hash: b6088...561

Skrevet

går nok fint, drakk før jeg fant ut jeg var gravid, det fint helt fint , var vel 5-6 uker på vei da.

Skrevet

Det går fint, du deler ikke blod eller noe med baby enda så slapp av.

Skrevet

Jeg var sikkelig på fylla uten å vite at jeg var gravid og mistet i uke 7. MEN det hadde garantert skjedd uansett. Så det går nok helt fint med barnet ditt, mange drikker uten å vite at man er gravid også går det fint. Så lenge man finner ut raskt nok at man er gravid, er selvfølgelig kkke bra å drikke langt ut i svangerskapet.

Anonymous poster hash: 9da5c...1f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...