Gå til innhold

Blir gal av naboen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i tomannsbolig og det er ganske lydt her. De har pusset opp i en evighet. Hver bidige kveld,og helger er det hamring og banking,kappsag som hviner og fandens oldemor. Mannen min klikker snart i vinkel. Han sier han gleder seg til januar da vi skal gå i gang med det ene badet. Da skal han starte i 19 tiden og holde på til 23-24, og han håper de klager.

En annen ting er at de sender barna ut gjerne før 8 på morgenen,vi slipper ikke barna ut før i 9-10 tiden av hensyn til de andre naboene.

Vi har siden de flytta inn tatt hensyn og hysjet på våre barn om sommeren når deres barn har lagt seg. Det skjer ikke til sommeren for å si det sånn. Da skal våre få leke fritt i hagen til kl 22-23. Lei av å ta hensyn til folk som ikke tenker sånn selv.

Anonymous poster hash: 38ede...a5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i tomannsbolig og det er ganske lydt her. De har pusset opp i en evighet. Hver bidige kveld,og helger er det hamring og banking,kappsag som hviner og fandens oldemor. Mannen min klikker snart i vinkel. Han sier han gleder seg til januar da vi skal gå i gang med det ene badet. Da skal han starte i 19 tiden og holde på til 23-24, og han håper de klager.

En annen ting er at de sender barna ut gjerne før 8 på morgenen,vi slipper ikke barna ut før i 9-10 tiden av hensyn til de andre naboene.

Vi har siden de flytta inn tatt hensyn og hysjet på våre barn om sommeren når deres barn har lagt seg. Det skjer ikke til sommeren for å si det sånn. Da skal våre få leke fritt i hagen til kl 22-23. Lei av å ta hensyn til folk som ikke tenker sånn selv.

Oppussing skjønner jeg dere blir lei.

Men at de sender barna ut i åtte tiden er greit.

Anonymous poster hash: 605ac...a43

Skrevet

Jeg sender heller ikke mine barn ut i 8 tiden av hensyn til naboer. :-) 

Anonymous poster hash: 6b6d5...178

Skrevet

Ja vi får se hva de sier til at våre barn forstyrrer søvnen deres på sene sommerkvelder når de ikke har ferie.

Skrevet

Blir folk virkelig forstyrra av barnelek klokken 8?

Jeg har bodd flere steder som student, med mye ulike lyder. De eneste to som virkelig forstyrra meg var paret som hadde høylytt sex rett over hodet mitt i etasjen over hver kveld/natt, og han som spilte dataspill med gigantiske høytalere.

Oppussing må være fælt. Men barnelek??

Anonymous poster hash: 6a9cf...a34

Skrevet

Blir folk virkelig forstyrra av barnelek klokken 8?

Jeg har bodd flere steder som student, med mye ulike lyder. De eneste to som virkelig forstyrra meg var paret som hadde høylytt sex rett over hodet mitt i etasjen over hver kveld/natt, og han som spilte dataspill med gigantiske høytalere.

Oppussing må være fælt. Men barnelek??

Anonymous poster hash: 6a9cf...a34

Haha! Mulig barnelek ikke er så forstyrrende sånn sett, jeg tenker ikke særlig over lyder utendørs uansett klokkelett. Men bor i et realtivt rolig nabolag og enebolig. Men sender ikke barna ut kl 8 uansett :-P 

Anonymous poster hash: 6b6d5...178

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...