Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Funker det, i det hele tatt? Må det ikke være relativt glatt? Hvordan er det på kram snø? Anonymous poster hash: aa709...641
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 Guttene her prøvde en gang og fant ut at det både gikk fortere og de ble mindre slitne av å gå og bære snøsparkesykkelen! Må nok være skikkelig glatt som du sier... Anonymous poster hash: ab958...1b1
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 Den er ikke egnet å bruke som en sparkesykkel, men artig er den i akebakker. Vi har en slik og den er veldig gøy for liten og stor. Heldigvis har vi en hage der vi kan lag oss en liten akebakke for den er ikke egnet når det er mange andre barn der. Eller, hvertfall ikke slik vi leker med den. Ene dattra her lager hopp og hopper med den. Jeg er så pingle at jeg bare sklir nedover med den, litt sladding men strekker meg ikke lengere. Mannen er ett kapittel for seg selv på den, han ser ut som en kjempe som har stjelt en unges leke. Han prøver alle triksene han gjorde med miniski når han var liten, så nesten rart han ikke har skadet seg skikkelig. Når vi skal ha det ekstra gøy drar vi i akebakken når det er tomt der. Heldigvis er den så nære oss at det ikke err så vanskelig å få til. Akebrett har vi alltid med oss slik at er det andre der kan vi ake istede. Anonymous poster hash: 19cfe...8eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå