Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Hr eksamen om 2 dager, en kjent del og en ukjent. Alle 6 temaer på ukjent del har jeg kunnet og hatt stålkontroll på hele veien..å nå 2 dager før husker jeg så å si Ingenting! Aner ikke hva jeg skal gjøre nå..... Har noen tips? Anonymous poster hash: 09596...bf6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 Ikke stress med det. Slapp av noen timer, koble helt ut og repeter litt. Det er helt normalt å føle at man plutselig ikke kan noe rett før eksamen, men det dukker opp igjen. Se over notater, repeter og slapp av, det er der, kunnskapen forsvinner ikke Anonymous poster hash: 61700...a8c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 Ikke stress med det. Slapp av noen timer, koble helt ut og repeter litt. Det er helt normalt å føle at man plutselig ikke kan noe rett før eksamen, men det dukker opp igjen. Se over notater, repeter og slapp av, det er der, kunnskapen forsvinner ikke Anonymous poster hash: 61700...a8c Takk for oppmuntrende ord.☺️ Bare føler hjernen har koblet helt ut! Alt har sagt stopp og jeg klarer ikke å se i retning av bøkene engang....... Skjønner ikke hva som skjer her Hi Anonymous poster hash: 09596...bf6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 Takk for oppmuntrende ord.☺️ Bare føler hjernen har koblet helt ut! Alt har sagt stopp og jeg klarer ikke å se i retning av bøkene engang....... Skjønner ikke hva som skjer her Hi Anonymous poster hash: 09596...bf6 Da slapper du av i kveld med GOD samvittighet, koble ut og bare stress ned. Så står du tidlig opp i morgen og bare repeterer, skriver korte stikkordslister for hvert tema osv. Det er vel bare kropp og hjerne som ber deg ta en pause. Når du får stresshormonene gående igjen på eksamensdagen virker de litt anderledes, da blir du skjerpet igjen og ting dukker opp igjen. Jeg trodde jeg hadde jernteppe på eksamen igjen, noe kom opp i hodet og jeg hadde egentlig ikke fjerneste anelse om det var svar på det det ble spurt om, men siden det var det som kom så tydelig opp skrev jeg det - og fikk full uttelling for det, så der reddet det mer ubevisste meg. Hadde stresset veldig før den eksamen og trolig lest for mye på for kort tid. Så gjør en avtale med deg selv nå. Minn deg selv på at du har stålkontroll på det du har hatt det på og si til kropp og hjernen din at du stoler på at kunnskapen er lagret og at du får opp igjen all den kunnskapen når du trenger det på mandag, og at du i morgen bare skal repetere det du føler for. Så slapper du helt av i kveld. Se en god film som får deg til å glemme alt rundt, sov godt i natt. Da tror jeg du er på riktig spor igjen i morgen tidlig Lykke til med eksamen Anonymous poster hash: 61700...a8c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #5 Skrevet 3. desember 2016 Hr eksamen om 2 dager, en kjent del og en ukjent. Alle 6 temaer på ukjent del har jeg kunnet og hatt stålkontroll på hele veien..å nå 2 dager før husker jeg så å si Ingenting! Aner ikke hva jeg skal gjøre nå..... Har noen tips? Anonymous poster hash: 09596...bf6 Det høres kjent ut! Men etter å ha blitt spurt ut av medstudenter viser det seg alltid at jeg kan mer enn jeg tror! Anonymous poster hash: c681e...54b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #6 Skrevet 3. desember 2016 Da slapper du av i kveld med GOD samvittighet, koble ut og bare stress ned. Så står du tidlig opp i morgen og bare repeterer, skriver korte stikkordslister for hvert tema osv. Det er vel bare kropp og hjerne som ber deg ta en pause. Når du får stresshormonene gående igjen på eksamensdagen virker de litt anderledes, da blir du skjerpet igjen og ting dukker opp igjen. Jeg trodde jeg hadde jernteppe på eksamen igjen, noe kom opp i hodet og jeg hadde egentlig ikke fjerneste anelse om det var svar på det det ble spurt om, men siden det var det som kom så tydelig opp skrev jeg det - og fikk full uttelling for det, så der reddet det mer ubevisste meg. Hadde stresset veldig før den eksamen og trolig lest for mye på for kort tid. Så gjør en avtale med deg selv nå. Minn deg selv på at du har stålkontroll på det du har hatt det på og si til kropp og hjernen din at du stoler på at kunnskapen er lagret og at du får opp igjen all den kunnskapen når du trenger det på mandag, og at du i morgen bare skal repetere det du føler for. Så slapper du helt av i kveld. Se en god film som får deg til å glemme alt rundt, sov godt i natt. Da tror jeg du er på riktig spor igjen i morgen tidlig Lykke til med eksamen Anonymous poster hash: 61700...a8c Tusen hjertelig takk for hyggelig svar! Tok det til meg og har faktisk fått slappet litt av og koblet litt ut, gjorde underverker👍 Hi Anonymous poster hash: 09596...bf6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #7 Skrevet 3. desember 2016 Tusen hjertelig takk for hyggelig svar! Tok det til meg og har faktisk fått slappet litt av og koblet litt ut, gjorde underverker Hi Anonymous poster hash: 09596...bf6 Så bra! Tror mandagen går bra for deg, jeg Sov godt Anonymous poster hash: 61700...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå