Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Eksen min skal gifte seg. Vi har et barn sammen som vi "deler" 50/50. Jeg er skikkelig glad på hans vegne og liker samboeren /konen hans virkelig godt. Hun er en fantastisk bonusmor for barnet mitt. Men til saken. Jeg vil gjerne gi dem en gave. Blir det rart? Bør jeg heller gi noe fra barnet til dem? Anonymous poster hash: 92313...588
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 Gi en gave fra deg, de setter nok pris på det. Anonymous poster hash: d5045...306
Stina <3 Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 Høres ut som at dere har ett godt forhold. Koselig å gi gave, kanskje fra både deg og din sønn?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 Jeg ga både gave og kom i bryllupet Anonymous poster hash: 3fd0d...709
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #5 Skrevet 3. desember 2016 Ja, vi har faktisk et veldig godt forhold. Litt trøblete i starten når vi gikk fra hverandre, men det har gått seg bra til. Det beste vi kunne gjøre var å gå fra hverandre, for nå er vi venner. Har dere noe tips til gave? Noe som kan være fint, og litt spesielt, fra barnet? Anonymous poster hash: 92313...588
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #6 Skrevet 3. desember 2016 Jeg og min eksmann har/hadde et veldig Ok forhold, hvor han hadde barnet annenhver helg. Da de giftet seg kjøpte jeg en gave og skrev på både meg og barnet, det var visstnok ikke i nærheten av populært. Anonymous poster hash: f7f41...904
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #7 Skrevet 3. desember 2016 Jeg og min eksmann har/hadde et veldig Ok forhold, hvor han hadde barnet annenhver helg. Da de giftet seg kjøpte jeg en gave og skrev på både meg og barnet, det var visstnok ikke i nærheten av populært. Anonymous poster hash: f7f41...904 Kan legge til at det var hans nye kone som reagerte på at jeg hadde gitt gave. Jeg sjekket ønskelisten deres på nett (han tipset meg om det da jeg spurte hva som var ønskelig) og kjøpte en del av et service. Fikk det i retur igjen noen måneder etterpå da eksmannen var redd hun skulle kaste det. Anonymous poster hash: f7f41...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå