Gå til innhold

Dere med stor barn 10-13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere finner på i dag?

Anonymous poster hash: eafe7...fbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste som snart er 13 får besøk av en kamerat som skal overnatte. 10-åringen og 5-åringen skal overnatte hos besteforeldre.

Anonymous poster hash: e443a...adb

Skrevet

Både 8 og 11 åringen er syke så det blir veldig lite. Jeg og mannen drar ut for å hende og lager ønskemat til ungene. Og så blir det husarbeid.

Anonymous poster hash: c8cdd...830
Skrevet

10-årungen skal først i bowlingbursdag også skal vi på kino og se snekker Andersen

13-årungen skal på besøk til onkelen sin, han har pappahelg med sin 14-åring så jeg tror de skulle en tur til byen, på peppes e.l

Anonymous poster hash: e089b...77d

Skrevet

En skal på slalom, en ut å ri og en på shopping. Alder 11-15.

Anonymous poster hash: 6aaf2...98c

Skrevet

Fotballtrening og avslapping.

Skrevet

Vi har vært på julemarked, nå rydder hun rommet før overnattingsgjesten kommer.

Skrevet

Min på 13 rydder og vasker rommet sitt. Hun byttet rom med oss i går og har nå det største rommet. Hun stråler og bobler over av ideer til hvordan hun skal organisere seg der inne. Senere skal hun være barnevakt.

Anonymous poster hash: 32bc7...7d5

Skrevet

Min eldste (13 år) er akkurat ferdig med å jobbe.

(Selger aviser hver lørdag)

Nå er han hos en kompis som skal sove over hos oss i natt.

Bare slappe av i dag mao.

Anonymous poster hash: ebb66...e75

Skrevet

Ingenting. De forsvant ut til venner alle sammen, så nå er mannen og jeg alene hjemme :)

Anonymous poster hash: fc6a4...1a4
Skrevet

En henger på rommet, en er på shopping, den siste ligger på sofaen med ipad. Hatt ei travel uke alle her så vi slapper heeeelt av i dag

Anonymous poster hash: dedf7...d5e

Skrevet

Noen skal sove hos besteforeldre, en i bursdag og noen til byen.

Skrevet

Vi har hatt bonusbarnebarnet på besøk så vi har bakt, lekt, tegnet, sett på tv og igrunn bare kost oss med lille turbo på besøk. 11åringen har liggi i senga og spilt på pcn lenge også. 13åringen har pakkt og kost seg med mini på besøk før hun ble hentet av tante. Tante trengte selskap i helga siden hun skal være heiagjeng for ene barn hennes. Hun hadde ikke lyst til å sitte på tribunen i to dager alene, så da fikk hun smisket med seg eldste.

Anonymous poster hash: 33029...ced

Skrevet

3 stk i alderen 10-15 har to timer trening og så en runde på fotballbanen og nå snart pizza og sofa.

Skrevet

Vi var i svømmehallen.

Anonymous poster hash: b84da...345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...