Gå til innhold

Bloggeren superpapsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et sponset innlegg via rema 1000 i dag på VG nett eller noe. Han kritiserer mammapolitiet, men ser jo ikke at det han gjør er akkurat det samme som dem. Snakk om lite selvinnsikt og å kaste stein i glasshus... Måtte le altså, det er vel dårligste bloggeren jeg har vært borti, og i bloggeverden er det hard konkurranse om den tittelen...? Han fremstår jo ikke i noe bra lys, og virker som målet er å bli et surt, bittert pappapoliti eller noe som liksom skal stilne mammaene. Han tar jo opp temaer som latterliggjør sikkerhet og det blir jo for du t, selv for en pappa med mammakomplekser...

Anonymous poster hash: ccef9...b86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest bloggen hans litt. Han er helt håpløs. 🙊

Men morsom da.

Anonymous poster hash: b38d8...56a

Skrevet

Leste også den. Mannen min påstod at han skrev om meg.. Tenkte for meg selv "dere er menn, og har fortsatt ikke skjønt noe som helst"

Skrevet

Han er alarmerende dårlig. Nyter nok godt av å være én av veldig få mannlige foreldrebloggere. Skjønner ikke at folk gidder å lese. Både innhold og språk er langt under pari.

Anonymous poster hash: 650ff...fc1

Skrevet

Han er alarmerende dårlig. Nyter nok godt av å være én av veldig få mannlige foreldrebloggere. Skjønner ikke at folk gidder å lese. Både innhold og språk er langt under pari.

Anonymous poster hash: 650ff...fc1

Ingen bloggere er spesielt flinke.

Jeg leser blogger som er elendig for underholdningens skyld.

Anonymous poster hash: b38d8...56a

Skrevet

Reagerte på at han latterliggjør sikkerhet, at det er hipp som happ hvilken retning ungene sitter i bilen. For det er det vitterlig ikke. De som vil snu ungene tidlig, får gjøre det, men de må ikke tro at det er like sikkert. Synes det er rart at REMA 1000 vil stå inne for akkurat det.

Ellers får disse bloggerne bare holde på. Lurer på hva de gjør når ungene har vokst opp og de ikke har barna å skrive om lenger!

Anonymous poster hash: 7a79b...7c8

Skrevet

Typisk lettvint pappa som vil ha mest mulig foreldre perm for å gjøre prosjekter mens ungen underholder seg selv.

Klager sikkert på at kjerringa ikke er produktiv i sin perm.

Anonymous poster hash: a0839...ca9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...