Gå til innhold

Kåpe for store damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en butikk jeg kan kjøpe kåper som passer store damer. Jeg er nok en str 48/50 men har former med store bryst, innsving i livet og normalt brede hofter til min størrelse. De kåpene som er i den str, er figursydd på feil måte for meg. Ser bare ut som et telt.

Her skulle jeg ha lagt ved et bilde på en kåpe jeg har falt for, men det klarte jeg ikke. Skal se om jeg klarer å legge ved en link.

Anonymous poster hash: 942a2...b2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ellos og LaRedeout har kåper med fin fasong synes jeg. Zizzi har også kåper, men på meg er de som en stri sekk uten form.

Anonymous poster hash: 1f732...3a5

Skrevet

Er det noen som vet om en butikk jeg kan kjøpe kåper som passer store damer. Jeg er nok en str 48/50 men har former med store bryst, innsving i livet og normalt brede hofter til min størrelse. De kåpene som er i den str, er figursydd på feil måte for meg. Ser bare ut som et telt.

Her skulle jeg ha lagt ved et bilde på en kåpe jeg har falt for, men det klarte jeg ikke. Skal se om jeg klarer å legge ved en link.

Zizzi! Jeg kjøpte en der for noen år siden som var fantastisk!! Den kåpa er eneste grunnen til at jeg angret på at jeg har slanket meg!

Anonymous poster hash: 070a0...283

Skrevet

Ellos og LaRedeout har kåper med fin fasong synes jeg. Zizzi har også kåper, men på meg er de som en stri sekk uten form.

Anonymous poster hash: 1f732...3a5

LaRedeout . ! i ? ?

Skrevet

Jøsses! Hva skjedde der? Fikk ikke skrevet noe.

LaRedeout har jeg ikke sjekket ut, hvordan er str der? Er de små i str eller passe?

Hi

Skrevet

Pepperberry er fint for de som har ekstra over barmen. Har kjøpt mange fine kjoler og topper der. De har innsvingning i livet og har ekstra plass til fordelene.

Nå har jeg en eldgammel ullkåpe fra Lindex, men skulle jeg hatt en ny ville jeg ha valgt denne:

http://www.bravissimo.com/m/pepperberry/#products/coats/coats/classic-belted-coat/black/pc173blk/

Vil tippe at du er 18 supercurvy men du kan jo chatte med dem og sjekke om målene dine vil passe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...