Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Har en ryggskade etter bilulykke. Et par ganger i året sliter jeg med ryggsmerter og tar en tramadol for å sove. De siste tre gangene jeg har tatt de så klarer jeg ikke å sove, hjernen spinner og spinner og jeg slumrer bare lett mens hjernen jobber. Noen som tar tramadol og har oppleve det samme? Må bare kutte den ut altså. Anonymous poster hash: 3f55b...877
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 Har en ryggskade etter bilulykke. Et par ganger i året sliter jeg med ryggsmerter og tar en tramadol for å sove. De siste tre gangene jeg har tatt de så klarer jeg ikke å sove, hjernen spinner og spinner og jeg slumrer bare lett mens hjernen jobber. Noen som tar tramadol og har oppleve det samme? Må bare kutte den ut altså. Anonymous poster hash: 3f55b...877 Man får ikke sove av Tramadol. Man får forhåpentligvis litt mindre vondt. Anonymous poster hash: 670b1...0d3
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 Mannen tar dem pga kroniske smerter og hadde samme problem. Han nevnte det for legen og fikk resept på paralgin forte i tillegg, så bruker han heller det hvis behovet kommer mot slutten av dagen. Anonymous poster hash: 186a6...a6d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 Mannen tar dem pga kroniske smerter og hadde samme problem. Han nevnte det for legen og fikk resept på paralgin forte i tillegg, så bruker han heller det hvis behovet kommer mot slutten av dagen. Anonymous poster hash: 186a6...a6d Er så merkelig. Brukt den i snart fem år, (tatt kanskje 20 piller i året) og nå virker det som jeg ikke tåler den lengre. Får snakke med legen. Anonymous poster hash: 3f55b...877
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #5 Skrevet 3. desember 2016 Det tar tid å venne seg til å sovne med disse. Jeg får på en måte litt energi av disse, så ikke det beste å ta litt før jeg legger meg. Så av faring må jeg ta de to timer før jeg legger meg og jeg må få brukt opp litt energi. En halvtime etter jeg har tatt de føles det ut som kroppen har fått litt energi, dette blr brukes litt opp før jeg finner senga. Så ta ut en klesvaske, rydde litt i stua sp er jeg klar for senga. Jeg bruker dett relativt ofte pga en ulykke jeg var i for mange år siden, np har jeg gitt opp i å bli bedre så nå nå er det bare å dempe smertene som alltid er der. Min mann bruker det innimellom og han blir helt ulik meg. Han blir sløv og sovner, om det er pga smertene hans forsvinner eller ei aner jeg ikke. Han tar kun denne men jeg må ta parasett og ibux i tilegg for at den skal virke. Tar jeg bare tramadol så har det ingen virkning. Anonymous poster hash: 77f60...6c5
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #6 Skrevet 3. desember 2016 Man får ikke sove av Tramadol. Man får forhåpentligvis litt mindre vondt. Anonymous poster hash: 670b1...0d3 Mange blir trøtt av tramadol. Jeg fikk det selv om ryggsmerter og sov som en stein. Er varseltrekant på pakken fordi man kan bli trøtt. Og det gjorde jo at HI sov tidligere Anonymous poster hash: dd1a3...c29
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #7 Skrevet 3. desember 2016 Snakk med legen du Anonymous poster hash: dd1a3...c29
ATNS Skrevet 27. september 2019 #8 Skrevet 27. september 2019 Hei! Jeg opplever det på eksakt samme måte, så jeg har tatt min siste Tramadol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå