Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Anonymous poster hash: ad1b4...226
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Niks, det er halvt skattetrekk. Mindre skatt i desember dekkes inn av mer skatt resten av året. Anonymous poster hash: 88c65...a81
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 For de fleste er det det, men noen arbeidsgivere velger å gi det i november. Anonymous poster hash: 5ee1e...b17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå