Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Datteren min ønsker seg denne. Hun er 10 år, og jeg tenker at bruksområdet på denne kanskje blir noe snevert? Jeg finner ikke så mye omtale og erfaringer med denne klokken, men mener at nettbrettet kurio ikke var veldig bra. Har dere forslag og/eller erfaringer?
Kjerringa med agurken Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Min på 11 har klokka og liker den veldig godt. Kan vise forskjellige klokketyper, har spill, kan ta bilder, kan spille av musikk osv. Klokka tåler ikke vann og har ikke verdens beste batteritid, men har allikevel sin nytteverdi. Batteriet holder ca en dag hvis man ikke spiller noe særlig. Lades med medfølgende kabel og f.eks ipad kontakt eller annen 220v. Reima kan være en smule kort hvis datteren din er bred rundt håndleddet. Man kan sende meldinger til andre med kurio og bruke den som Bluetooth opp mot telefon. Kan legge inn musikk på sd minnekort om ønskelig. Ålreit klokke og god underholdning
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2016 Vet du hvordan den er kvalitetsmessig i forhold til mer kjente smartklokker? F.eks Apple watch, hubble, Samsung ol?
Kjerringa med agurken Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 Vet du hvordan den er kvalitetsmessig i forhold til mer kjente smartklokker? F.eks Apple watch, hubble, Samsung ol? Nei, men den er jo tilpasset barn da og ikke så verst i pris. Ville ikke sendt med f.eks en Apple watch på skolen i den alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå