Gå til innhold

Sykt plagsom nabobikkje

Anbefalte innlegg

Skrevet

AOAOAOAOO, sier den.. uler, bjeffer, BRÅKER.. midt på kvelden. Uansett når man går ut, jeg er dritt lei. Skikkelig dritt lei. Er det ingen regler om sånt? Når det er til såpass sjenanse for andre naboer. Hadde jeg ønsket meg sånn hundebjeffing, så hadde jeg f.en meg kjøpt meg en elgbikkje eller noe.

Anonymous poster hash: 1d00d...494
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problemet, blir vekket lenge før kl 7 på søndager.

Ungene får ikke sove på kvelden.

Hater den bikkja.

Anonymous poster hash: b329a...32d

Skrevet

Har samme problemet, blir vekket lenge før kl 7 på søndager.

Ungene får ikke sove på kvelden.

Hater den bikkja.

Anonymous poster hash: b329a...32d

Men er det ingen regler? Det er så høyt, og slitsomt. Eierne gjør tydeligvis ingenting.. når jeg henter ungene og følger dem hjem, kommer hunden og skremmer vettet av oss. Skvetter jo som bare det

Anonymous poster hash: 1d00d...494

Skrevet

Henger meg på her, har også en nabo med en hund som bare står og uler. Dritlei kan du si, og hvertfall galt når nabo ikke bryr seg 😡

Anonymous poster hash: 0186b...6a7

Skrevet

Hunden kan ikke ha det bra.,Er mange der ute som aldri skule hatt hund.Det er eier dere bli sur på ikke hunden.Det er eieren det er noe feil med.

Anonymous poster hash: 8c164...b04
Skrevet

Vi har selv to hunder som sjeldent bjeffer men når nabobikkja blir sluppet ut i hagen kl 22 hver eneste kveld står den å uler en time. Og våre bikkjer svarer på det. Holder på å bli gal. Heldigvis holder våre kjeft etter noen minutter men den stakkars nabobikkja uler og uler.

Anonymous poster hash: 6fea9...f00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...