Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Tok denne testen på Søndag: http://tinypic.com/r/28spxfm/9 altså for 5 dager siden, natt til mandag trodde jeg mensen kom, men spotta bare pittelitt rosa før det ga seg helt. Begynte med p-piller tirsdagen, er singel, men vært litt med en mann jeg har en veldig god tone med, brukt kondom, som sprakk ene gangen, tok angrepille etter, å ja, var litt uforsiktige/ivrige noen dager der etter å glemte prevensjon.Ikke fått noe mens så langt..burde jeg ta en ny test ? Eller kan dette skyldes p-pillene som jeg begynte med på Tirsdag ? Har ingen symptomer på graviditet, eneste kan være at det "river" litt på ene siden om jeg bøyer meg.Å hvor kan jeg evt kjøpe test ? Bor på et bittelite sted, så butikken/apoteket er helt uaktuellt. Å jeg vil ikke ha barn nå :/ Anonymous poster hash: 61cda...a63
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #2 Skrevet 4. desember 2016 Opp Anonymous poster hash: 61cda...a63
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Om du ikke engang er voksen nok til å få sjekke om du er gravid er du vel neppe moden nok til å bli mor heller. Du kan enten sende etter en test, jeg regner med at du har hørt om Internett og postordre? Eller ta en urinprøve med deg til legekontoret/helsesøster/jordmor og få sjekket den der. Du må i alle fall få sjekket det snarest siden du ikke skal bruke p-piller hvis du er gravid. Anonymous poster hash: d2076...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå