Gå til innhold

Noen som vet hva dette kan være ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok denne testen på Søndag: http://tinypic.com/r/28spxfm/9 altså for 5 dager siden, natt til mandag trodde jeg mensen kom, men spotta bare pittelitt rosa før det ga seg helt. 
Begynte med p-piller tirsdagen, er singel, men vært litt med en mann jeg har en veldig god tone med, brukt kondom, som sprakk ene gangen, tok angrepille etter, å ja, var litt uforsiktige/ivrige noen dager der etter å glemte prevensjon.

Ikke fått noe mens så langt..burde jeg ta en ny test ? Eller kan dette skyldes p-pillene som jeg begynte med på Tirsdag ? 
Har ingen symptomer på graviditet, eneste kan være at det "river" litt på ene siden om jeg bøyer meg.
Å hvor kan jeg evt kjøpe test ? Bor på et bittelite sted, så butikken/apoteket er helt uaktuellt. Å jeg vil ikke ha barn nå :/

Anonymous poster hash: 61cda...a63
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Anonymous poster hash: 61cda...a63

Skrevet

Om du ikke engang er voksen nok til å få sjekke om du er gravid er du vel neppe moden nok til å bli mor heller.

Du kan enten sende etter en test, jeg regner med at du har hørt om Internett og postordre? Eller ta en urinprøve med deg til legekontoret/helsesøster/jordmor og få sjekket den der.

Du må i alle fall få sjekket det snarest siden du ikke skal bruke p-piller hvis du er gravid.

Anonymous poster hash: d2076...85f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...