vimsa3 Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Hei var sesong finale i dag noen som har sett den hva synes dere?? Er hjemme hravid og sykemeldt og har så lyst til å diskutere den med noen 😂
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Jeg skal se den episoden når ungene har lagt seg. Anonymous poster hash: e3151...e71
vimsa3 Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2016 Ohh gled deg! Og kom tilbake til tråden når du er ferdig 😍
Portishe Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Jeg liker den, men noen ganger er den litt teit på en måte 😜 Det var jo veldig spennende i dag!!
vimsa3 Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2016 Jeg har ett stort problem med hele serien som har irritert meg fra første sekund! Nemlig det at dette var ett høyfjellshotell som var ferdig bygget i 1996 hvor er furu helvete?? Og de sterke fargen blå, rød, gul osv. Den ser ikke ut som om den er fra 1996 i det hele tatt! Flere som plages av det?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 Rar slutt! Anonymous poster hash: e3151...e71
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 Jeg hadde tenkt å følge med på den. Er det mange episoder/sesonger ? Følger med på blacklist, men hater å vente på nye episoder Anonymous poster hash: eeff0...c74
vimsa3 Skrevet 3. desember 2016 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2016 Jeg hadde tenkt å følge med på den. Er det mange episoder/sesonger ? Følger med på blacklist, men hater å vente på nye episoder Anonymous poster hash: eeff0...c74 Alle episodene er ute nå og er bare 8 stykk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå