Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Plages så med sår/blemmer i munnen. Det er forferdelig vondt og hemmer både spising og prating. Pusser tenner med sending og skyller med corsydol. Hadde en runde for et par uker siden og nå er det tilbake. Hvorfor? Blir sprø snart. Noen tips? Anonymous poster hash: e743b...36f
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Styrk immunforsvaret ditt. Jeg har en betennelse i tannkjøttet akkurat nå og tannlegen sa at det kunne hjelpe på slimhinner og munnhelse å ta en intensivkur med probiotika. Tannlegen anbefalte udos choise super 8, det er en intensivkur med veldig mange bakterier, anbefalt å ta i en måned. https://sunkost.no/produkter/kosttilskudd/udos-cho-prob-super8-30-kap/?gclid=CM2R7O3m1dACFRZJGQod4ZYDyw Anonymous poster hash: 45ed0...5f5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Takk for svar. Anonymous poster hash: e743b...36f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå