Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Hvordan vet jeg hvilke pokemon som er verd å ta vare på? Hvordan vet jeg hva som er bra å bruke i gym? Hva som er bra til å forsvare gym? Jeg prøver å lese om movesett på Google og pokeassistant, men dette er for avansert for meg. Hvordan vet jeg at f.eks. denne er bra? Anonymous poster hash: 92238...437
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Jeg søker på "[navn på pokemon] best moveset" hvis jeg er i tvil på hva jeg skal satse på, men egentlig kommer det litt an på hva du foretrekker også. Jeg liker ikke de med mer enn tre felt på "power move", helst to, men en fungerer også noen ganger. Ellers har CP-en som pokemonen starter med noe å si, pluss IV (individual value). IV viser hvor stort maksimalt potensiale pokemonene dine har. Dette kan du finne ut av ved å se på appraisal (og søke etter hva de forskjellige tilbakemeldingene betyr) eller bruke en IV calculator på nettet. Men for min del har opprinnelig CP og movesets mer å si enn IV. Så om jeg får en jolteon på 99% har det ikke så mye å si hvis den har 200 CP, da må jeg bruke alt for mye candy/stardust til å få den brukbar. Når det gjelder å angripe gym har type mye å si. Så hvis det er en vanntype i gymmen, bør du velge en gress/elektrisk type. Hvis det er en gresstype, velger du ild. Hvis det er ild, velger du vann. Ellers tror jeg ikke forsvar av gym har så mye å si. Velg de med høy CP pluss høy HP, men alle pokemon blir slått ut ganske enkelt uansett pga måten spillet er designet på. Anonymous poster hash: 97e85...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå