Gå til innhold

Hurra, jeg har vunnet 50000 kroner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så verst avkastning når innsatsen var 200 kroner. Pengene settes inn på feriekontoen.

Anonymous poster hash: e9d6a...d4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy 👏🏻😊 hvilket spill?

Jeg vant akkurat 35000,- 🎉🎉

Anonymous poster hash: 853f2...edf

Skrevet

Hurra! Jeg må bare skryte av hvor mye penger jeg har nå som julen står for døren og mange har det trangt økonomisk!🎉❤️🎈

Anonymous poster hash: 1843a...31f

Skrevet

Hurra! Jeg må bare skryte av hvor mye penger jeg har nå som julen står for døren og mange har det trangt økonomisk!❤

Beklager om innlegget mitt støter noen. Jeg ble bare så glad over uventede og kjærkomne penger.

Skrevet

Kan jeg få litt? 😄 trenger 300.000 kr til en operasjon i USA så jeg ikke blir ufør, staten mener at jeg skal bli ufør istedenfor. Kirurgen er kjempe flink og staten har sendt andre nordmenn dit men jeg er for gammel siden jeg er 34 år. De dekker bare for barn nå. Jeg skal liksom gi opp helsa og arbeidslivet mitt allerede.

Dagens syteinnlegg fra meg 😂

Anonymous poster hash: 543c1...ca2

Skrevet

Så gøy hvilket spill?

Jeg vant akkurat 35000,-

Hva vant du på?

Skrevet

Så deilig!! Gratulerer!

Anonymous poster hash: ae9ea...aa9

Skrevet

Hurra! Jeg må bare skryte av hvor mye penger jeg har nå som julen står for døren og mange har det trangt økonomisk!🎉❤️🎈

Wtf?? Noen som har stått opp på feil ben eller?? 😂😂😂

HI- gratulerer!!! Kunne gjerne vært i dine sko akkurat nå 😉 Kos deg med juleforberedelser med litt mer å rutte med 👍🏻

Anonymous poster hash: 63d59...132

Skrevet

Ja la for all del ingen glede seg over noe for tenk om ikke alle har det.

Skrevet

Haha, jeg vant i lotto for to år siden. Jeg har fortsatt 3.5 million igjen. Men gratulerer med de 50.000 kronene! De kom sikkert godt med! ;)

Anonymous poster hash: 1e068...ee5
Skrevet

Haha, jeg vant i lotto for to år siden. Jeg har fortsatt 3.5 million igjen. Men gratulerer med de 50.000 kronene! De kom sikkert godt med! ;)

Så fordi du har vunnet mye penger i lotto så har ingen andre lov til å glede seg over sine gevinster?

Gratulerer hi!

Anonymous poster hash: c7e5c...9a9

Skrevet

Huura, det er snart lønn igjen og jeg får som vanlig 150.000,- ubetalt og har 0,- i gjeld... 50.000,- er jo bare en liten bytur...

Anonymous poster hash: 134e9...ab9

Skrevet

Hva mener du med det?

Anonymous poster hash: 0e3e4...382

Skrevet

Fy faen å stygge dere er!!! Kan dere ikke engang unne en dame litt lykke???

Skrevet

Fy faen å stygge dere er!!! Kan dere ikke engang unne en dame litt lykke???

Ikke noe nytt på dette forumet

Anonymous poster hash: 0e3e4...382

Skrevet

Venninnen min vant litt over 50 000 kr på joker for 2 uker siden :) Unner henne det så utrolig mye :) Gratulerer så mye med gevinsten :) Bruk dem godt ;)

Anonymous poster hash: 51898...a58
Skrevet

Kan jeg få litt? 😄 trenger 300.000 kr til en operasjon i USA så jeg ikke blir ufør, staten mener at jeg skal bli ufør istedenfor. Kirurgen er kjempe flink og staten har sendt andre nordmenn dit men jeg er for gammel siden jeg er 34 år. De dekker bare for barn nå. Jeg skal liksom gi opp helsa og arbeidslivet mitt allerede.

Man får kreditt for 1,5 mill på under 1,5 time bare man tar noen telefoner. Å få låne 300 000 for og slippe å bli ufør hadde vært en lett avgjørelse for meg. Hadde dog forsøkt vanlig bank først.

Anonymous poster hash: e2935...6c8

Skrevet

Jeg vant 30 kr på joker onsdag😊😊😊

HI og dere andre spm har vært heldige og vunnet en pen sum, masse gratulerer og kos dere😊😊

Skrevet

Man får kreditt for 1,5 mill på under 1,5 time bare man tar noen telefoner. Å få låne 300 000 for og slippe å bli ufør hadde vært en lett avgjørelse for meg. Hadde dog forsøkt vanlig bank først.

Anonymous poster hash: e2935...6c8

Det var egentlig bare en "spøk" i denne tråden selv om det er sant. Saken er ennå ikke helt avgjort, kan være at jeg får støtte ;) Jeg har elendig inntekt pga AAP så mer gjeld (har boliglån og studielån) frister ikke.

Skrevet

Huura, det er snart lønn igjen og jeg får som vanlig 150.000,- ubetalt og har 0,- i gjeld... 50.000,- er jo bare en liten bytur...

Føler du deg bra nå? Litt bedre, i det minste?

Anonymous poster hash: 20c21...2eb

Skrevet

Du er kanskje rik, men du mangler mye annet.

Skrevet

Da tar du opp lån og betaler for operasjonen. Du vil vel kkke være ufør? Eller har staten alltid ansvaret for oss?

Du taper mer enn 300.000 ved å være ufør.

Anonymous poster hash: 274b0...6cb

Skrevet

Mine byturer er gratis ;)

Anonymous poster hash: e1272...575

Skrevet

Haha... som vanlig er det bare hekser her inne som ikke kan si et enkelt "Gratulerer."

Og i tillegg er disse heksene rike lottomillionærer eller med 100tusentall i månedslønn. Jeg dør....😂😂😂

Grattis HI. 50tusen er jo sinnsykt kult å vinne👌🏼

Anonymous poster hash: 62d31...cae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...