Gå til innhold

Inspirert: mannen og jeg må le mer sammen. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

11 år sammen og 2 små i hus krever sitt og jeg savner å le skikkelig med mannen min. Har dere noen tips til gode komedier, spill eller andre aktiviteter som kan gi oss latterkuler og skikkelig gladstemning i hus?😊

Anonymous poster hash: 4d707...cac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prikkedøden?

Anonymous poster hash: d1742...fad

Skrevet

Gå på standup show sammen

Anonymous poster hash: 4bf27...e8a

Skrevet

Prikkedøden?

Hahaha, takk for en god latter 😂

Jeg er 42 år og har vært sammen med mannen min i 18 år, må innrømme at hverdagslogistikken ikke inneholder mange latterkuler...

Men tanken på en runde prikkedøden med den snille og litt trauste mannen min i kveld var veldig morsom, kanskje det et det jeg må gjøre 😉

Anonymous poster hash: 8c947...05a

Skrevet

Hahaha, takk for en god latter

Jeg er 42 år og har vært sammen med mannen min i 18 år, må innrømme at hverdagslogistikken ikke inneholder mange latterkuler...

Men tanken på en runde prikkedøden med den snille og litt trauste mannen min i kveld var veldig morsom, kanskje det et det jeg må gjøre Anonymous poster hash: 8c947...05a

Ikke glem å avslutte med en god blås på magen :D

Skrevet

Prikkedøden var ikke så dumt :) Vi lekesloss litt innimellom, og det ender alltid opp med kiling og at vi hikster av latter (og ender gjerne opp med å ha sex også, så vinn-vinn :P ) Ellers har vi hatt stort utbytte av å gå lange turer sammen og snakke, for da blir det av og til morsomme emner, men det er nok litt vanskelig når barna er så små. Våre er blitt store nok til å gå fra dem.

Anonymous poster hash: 1ac1c...323
Skrevet

Gå på standup show sammen

Anonymous poster hash: 4bf27...e8a

Enig, kil ham!

Anonymous poster hash: 9161b...dd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...