Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Jeg er en person som er ekstremt mye ute på vinteren, står på ski og ja generelt elsker vinteren. Nå har jeg funnet drømmejakken og ja jeg er ikke spesielt opptatt av merket, men denne jakken gir meg alt kan det virke som og oppfyller mine behov. Har aldri hatt en så kostbar jakke og har veldig lyst å kjøpe den. Men så er det jo noe inni meg som sier nei, du kan jo ikke kjøpe en så kostbar jakke. Samtidig tenker jeg hvorfor er det ikke min tur nå å unne meg noe selv? Ingen andre skal kjøpe den og det går ikke ut over andre prioriteringer i familien. Har også tenkt tanken at den kan jo komme på salg, men ifølge henne i butikken ble det ikke under årets sesong da jakken er ny i sortimentet og fargene endres ikke nødvendigvis hver sesong. Orker ikke si prisen her da vil sikkert noe tro jeg er både gal og mer til. Lufter intressen for hva andre mener. Anonymous poster hash: cda7d...b47
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Hvis du har penger og det ikke går ut over familiens økonomi så hvorfor ikke? Er da tross alt dine egne penger
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Kjør på Jeg er sjelden ute så mye på vinteren, men unnet meg likevel en vinterjakke jeg synes er kjempefin, selv om den kostet 6000,-. Hvorfor ikke, hvis du har råd? Anonymous poster hash: 07a1c...2e8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Det er fullstendig fjollete å betale overpris pga et merke. Det virker lite intelligent. Anonymous poster hash: 46c72...80d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Harry med jakker (uansett årstid) som koster flere tusen, ikke langt unna 10.000. Blir litt sånn "tøffeste i gjengen"-mentalitet som de har på VGS hvor alle skal ha den jakka til 5-7 tusen. Husker ikke hva den heter engang, men har hvertfall ekte pels rundt kragen, og er ganske kjent.. Anonymous poster hash: 02b85...ed7
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Harry med jakker (uansett årstid) som koster flere tusen, ikke langt unna 10.000. Blir litt sånn "tøffeste i gjengen"-mentalitet som de har på VGS hvor alle skal ha den jakka til 5-7 tusen. Husker ikke hva den heter engang, men har hvertfall ekte pels rundt kragen, og er ganske kjent.. Anonymous poster hash: 02b85...ed7 Canada Goose, eller tilsvarende uetiske jakker. Anonymous poster hash: 46c72...80d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 Canada Goose, eller tilsvarende uetiske jakker. Anonymous poster hash: 46c72...80d Kan bare si med engang at det ikke er noe Canada Goose eller Svea jakke, dette er ikke noe ren motejakke jeg ville hatt på meg ute på byen selv om den koster en del. Ikke er den ulovlig heller. Anonymous poster hash: cda7d...b47
Anyne Skrevet 2. desember 2016 #8 Skrevet 2. desember 2016 Har du økonomi til det og den oppfyller dine krav så hadde jeg gjort det.
Førstemann Skrevet 2. desember 2016 #9 Skrevet 2. desember 2016 Jeg gjorde det samme i fjor. Under STERK tvil kjøpte jeg meg en rådyr jakke. Den er helt fantastisk i komfort og kan brukes til all slags vær hele året, men er ikke noe jeg bruker i hverdagen til og fra jobb, liksom. Fritidsjakke. Nå er jakke søkk borte, og ja, jeg angrer vel bittelitt på at jeg brukte så mange tusen på den jakke...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #10 Skrevet 2. desember 2016 Har du råd så kjør på. Anonymous poster hash: 3f7a1...1a7
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #11 Skrevet 2. desember 2016 Så lenge det er en jakke du vet du kommer til å bruke mye så hvorfor ikke? Jeg har innsett at kvalitet koster, derfor legger jeg litt mer i de klærne som trenger å ha god kvalitet. Jeg har en kåpe til 4000, det er jo galskap nok for meg, men skulle jeg hatt en for å gå på ski, stå slalåm, ut i skogen.... ja hvorfor ikke! Anonymous poster hash: f218f...f27
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #12 Skrevet 2. desember 2016 Hvor dyr er det snakk om her da? Anonymous poster hash: b266e...3f7
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #13 Skrevet 2. desember 2016 Noe sier meg at vi snakker en hel del mer enn 6000 kroner her? Anonymous poster hash: c40d6...a55
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #14 Skrevet 2. desember 2016 Hvis jakka er tidløs, og ikke til pynt -men, for at du ikke skal fryse sier jeg "go". Jeg fryser lett, og investerer i uteklær. Har de i årevis da... Anonymous poster hash: 206f8...ac3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #15 Skrevet 2. desember 2016 Noe sier meg at vi snakker en hel del mer enn 6000 kroner her? Anonymous poster hash: c40d6...a55 Det samme tenker jeg Anonymous poster hash: b266e...3f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå