Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Skrev at det var uansvarlig å la ungen ligge på magen med ett teppe over hode for å se på de nye sokkene hennes og nå er jeg blitt slettet og banned fra hennes IG profil😂😂 Nå skjønner jeg hvorfor det bare er positive kommentarer på de fæle bildene hun legger ut! Herlighet hun kan jo ikke gjøre noe annet en å slette folk hele dagen 😂😂 Anonymous poster hash: 7c5b4...bc4
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Sånn er det alltid. Blokkert på sekundet! Ligger på magen hver dag, begravd i puter og kosedyr. Noen bryr seg ikke så mye om anbefalinger, og tror de vet bedre selv.. Anonymous poster hash: 8f5d1...77f
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Men hvorfor gjorde du det? Skjønner godt at hun slettet kommentaren din når du bare er ute etter å rakke ned på henne. Du kunne sagt fra på en fin måte heller enn på en måte som viser at du vil hakke på henne og mobbe henne. Anonymous poster hash: c17c3...0d4
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Vel nå har jeg fire unger og to av de var magesovere og de er det ennå i stor alder. Noen roer seg bedre på magen og ja ved normal IQ så sjekker en ungen sin ofte! Anonymous poster hash: 9276e...bd3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #5 Skrevet 2. desember 2016 Jeg mistet selv en lillebror i krybbedød, og et vennepar av meg mistet sin sønn på samme måte. Babyen dems lå på magen oppå et pledd på stuegulvet og sov, med masse mennesker rundt, siden de hadde besøk. Og babyen døde der og da. Tanken om at man skal klare å redde babyen i tide er en falsk trygghet. Hjelper ikke å "følge med" eller være i nærheten. Skremmende at så mange tror dette!! Babyer skal aldri sove på magen! Aldri! Anonymous poster hash: bcb16...27d
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 Jeg mistet selv en lillebror i krybbedød, og et vennepar av meg mistet sin sønn på samme måte. Babyen dems lå på magen oppå et pledd på stuegulvet og sov, med masse mennesker rundt, siden de hadde besøk. Og babyen døde der og da. Tanken om at man skal klare å redde babyen i tide er en falsk trygghet. Hjelper ikke å "følge med" eller være i nærheten. Skremmende at så mange tror dette!! Babyer skal aldri sove på magen! Aldri! Anonymous poster hash: bcb16...27d Takk for at du delte. Jeg skal skjerpe meg❤ Anonymous poster hash: 7a850...8b4
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 Men hvorfor gjorde du det? Skjønner godt at hun slettet kommentaren din når du bare er ute etter å rakke ned på henne. Du kunne sagt fra på en fin måte heller enn på en måte som viser at du vil hakke på henne og mobbe henne. Anonymous poster hash: c17c3...0d4 Vel jeg hverken rakket eller mobbet. Det er veldig mange unge mødre som følger henne og tror at det hun gjør er riktig. Vel det hun gjorde var rett og slett livsfarlig !! Noen må si ifra !! Det er bare ååå så søt kommentarer på bildene er det ingen som forstår at dette faktisk kan koste livet til ungen. Liggende på magen i sengen med teppe over hodet! Anonymous poster hash: 7c5b4...bc4
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #8 Skrevet 2. desember 2016 Jeg mistet selv en lillebror i krybbedød, og et vennepar av meg mistet sin sønn på samme måte. Babyen dems lå på magen oppå et pledd på stuegulvet og sov, med masse mennesker rundt, siden de hadde besøk. Og babyen døde der og da. Tanken om at man skal klare å redde babyen i tide er en falsk trygghet. Hjelper ikke å "følge med" eller være i nærheten. Skremmende at så mange tror dette!! Babyer skal aldri sove på magen! Aldri! Anonymous poster hash: bcb16...27d Nettop tusen takk for at du delte! Jeg kan ikke forstå hvordan man skall kunne redde babyer som bare rett og slett slutter å puste hvordan skall man få med seg det? Før det er for sent. Det eneste en kan gjøre er å forebygge og da er slike blogg bilder svært skadelige Anonymous poster hash: 7c5b4...bc4
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #9 Skrevet 2. desember 2016 Nettop tusen takk for at du delte! Jeg kan ikke forstå hvordan man skall kunne redde babyer som bare rett og slett slutter å puste hvordan skall man få med seg det? Før det er for sent. Det eneste en kan gjøre er å forebygge og da er slike blogg bilder svært skadelige Anonymous poster hash: 7c5b4...bc4 Vp skulle vært meldt for lengst Anonymous poster hash: 31a4a...cb4
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #10 Skrevet 2. desember 2016 Hun virker skremmende uansvarlig og over snittet uvitende. Anonymous poster hash: 8f5d1...77f
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #11 Skrevet 2. desember 2016 Jeg må faktisk skrive her jeg også. Har lagt merke til det samme! Håper meldingen når riktig vedkommende, altså Villa P 🤔 Anonymous poster hash: 1f0e0...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå