Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Gjort det i 2 uker nå. Det rare er at de dagene jeg spiser, så synes jeg at maten smaker MINDRE enn før.. Må krydre mer enn vanlig etc. Jeg kjenner heller ikke sultfølelse lengre.. Det er på en måte deilig, på en annen måte veldig rart. Gått ned fra 69 kg til 66, så fornøyd med det. Anonymous poster hash: 93855...045
.....oceana...... Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Så flink du er👍🏻 spiser du ingenting i det hele tatt de dagene du faster??
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Ingenting annet enn vann. Mye vann.. Lest meg opp en del på faste. Jeg tenker nå at kroppen faktisk har godt av faste, og ikke at den "lider". Jeg merket heller ikke forskjell på formen og energien de dagene jeg faster, kontra dagene jeg spiser. (De første 2 fastedagene fikk jeg litt vondt i hodet på slutten av kvelden, gav seg etter det). Anonymous poster hash: 93855...045
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Hvorfor faster du så ofte og ikke bare 5:2? Anonymous poster hash: 9437a...f80
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Hva gjør dette med blodsukkeret ditt? Jeg merker på meg selv at hvis det går f.eks 5-6 timer fra siste måltid så blir jeg skikkelig svimmel og uvel, og ikke minst sur og gretten. Jeg er avhengig av et jevnt blodsukker for å fungere normalt. Anonymous poster hash: c66f0...18c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Spiser du så mye du vil på spisedagene? Anonymous poster hash: 4127d...d31
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 Forbrenningen da? Rett i dass? Anonymous poster hash: 19969...d86
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 5:2 blir litt annerledes, da man kan spise 500 kcal, det er jo ikke faste.. Jeg tenkte å bare gå kjapt ned til vekten jeg alltid har hatt, før fødsel.. Det går jo overraskende bra, så hvorfor ikke bare kjøre på..? Anonymous poster hash: 93855...045
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 Hi her Blodsukkeret er også stabilt mellom 4-5. Som sagt, de første to dagene var tøffere.. Skjer faktisk ikke så mye med forbrenning da jeg spiser normalt annenhver dag! Anonymous poster hash: 93855...045
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 Wow! Da kan du sikkert snart utgi din egen slankekurbok. 1:2 dietten. Venter i spenning. Anonymous poster hash: 196eb...d76
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #11 Skrevet 1. desember 2016 Skjønner ikke at du greier å gå uten mat en hel dag ? 😳 Anonymous poster hash: 7e8e9...065
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #12 Skrevet 1. desember 2016 Eller forresten.. litt lite innovativt. Kall den 182,5 dietten! Anonymous poster hash: 196eb...d76
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #13 Skrevet 1. desember 2016 Skjønner ikke at du greier å gå uten mat en hel dag ? 😳 Anonymous poster hash: 7e8e9...065 Det går veldig bra altså. Blir gjerne litt kjipere middag de dagene jeg faster 🙈 Anonymous poster hash: 93855...045
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #14 Skrevet 1. desember 2016 Hi her igjen Jeg så et program om faste på schrødringers katt, utrolig fascinerende! Anonymous poster hash: 93855...045
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #15 Skrevet 1. desember 2016 https://youtu.be/kH9GT-IrFQ4 Anonymous poster hash: 93855...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå