Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Bare jeg som ikke orker å lage det?😂 Anonymous poster hash: 2cc11...20e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Selvfølgelig ikke, butikkene hadde ikke solgt tonnevis av Haribo, Kinder, Lego osv kalendere om alle hadde laget pakkekalendere Jeg lager derimot pakkekalender, til alle mine 4 barn, blir 96 pakker det Synes det er koselig jeg da. Helt enkelt, ikke noe stort og fancy. Kjøper små papirposer på f.eks Upstairs og putter en liten ting i hver pose før jeg knyter på en sløyfe. Kan være en pakke tyggis, en sjokolade, et par sokker, en leppepomade, en deodorant e.l. Anonymous poster hash: dec93...e82
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Sikkert koselig om man ikke lar galskapen ta overhånd😄 Tenker da på pengebruken.. selv har jeg bekjente som bruker over 2000kr på dette per barn😅 Har kun sett pakkekalendere på facebooken i dag, og ingen haribo, smarties og lego 🙈 Anonymous poster hash: 2cc11...20e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå