Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Eller? Anonymous poster hash: 82fa7...0e8
Mumua Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Ser antydning til strek, så ville sagt negativ - inntil videre. Mulig det er bare en lurestrek, men jeg ville definitivt testet igjen om to dager.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Negativ Anonymous poster hash: 5aaa0...e31
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Puh.. ja.. kan selvsagt teste igjen om noen dager. Anonymous poster hash: 82fa7...0e8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 NEG Anonymous poster hash: e97f8...1e3
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Negativ Anonymous poster hash: 0f8e1...832
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 Blank som en skyfri himmel. Anonymous poster hash: 145df...e22
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #10 Skrevet 2. desember 2016 Idag var den sånn. Lik? Da gidder jeg ikke teste mer Anonymous poster hash: 82fa7...0e8 Anonymous poster hash: 82fa7...0e8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #11 Skrevet 2. desember 2016 Blank som en skyfri himmel. Anonymous poster hash: 145df...e22 Siste og? Anonymous poster hash: 82fa7...0e8
Daquiry Skrevet 2. desember 2016 #12 Skrevet 2. desember 2016 (endret) Jeg ser to streker...veldig svakt, men dog... Endret 2. desember 2016 av Daquiry
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #13 Skrevet 2. desember 2016 Jeg ser to streker...veldig svakt, men dog... Tenkte kanskje det var skygge. Tester fordi jeg føler meg uforklarlig dårlig.. men har blødd! Anonymous poster hash: 82fa7...0e8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #14 Skrevet 2. desember 2016 Syns kaaanskje jeg ser noe veldig svakt, men er usikker. Syns bildene var veldig utydelige/kornete... Anonymous poster hash: aaea0...1f2
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #15 Skrevet 2. desember 2016 Syns kaaanskje jeg ser noe veldig svakt, men er usikker. Syns bildene var veldig utydelige/kornete... Anonymous poster hash: aaea0...1f2 Ok. Kan ta en ny i morgen da. Vet ikke hvordan jeg får bedre bilde? Anonymous poster hash: 82fa7...0e8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #16 Skrevet 2. desember 2016 2.2 2.jpg Idag var den sånn. Lik? Da gidder jeg ikke teste mer Anonymous poster hash: 82fa7...0e8 Anonymous poster hash: 82fa7...0e8 Negativ Anonymous poster hash: 0866e...412
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #17 Skrevet 2. desember 2016 Siste og? Anonymous poster hash: 82fa7...0e8 Jepp. Jeg ser ingen strek. Anonymous poster hash: 145df...e22
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #18 Skrevet 2. desember 2016 Jepp. Jeg ser ingen strek. Anonymous poster hash: 145df...e22 Godt det da. Anonymous poster hash: 82fa7...0e8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #19 Skrevet 2. desember 2016 strek på den i dag men ser ingen på den i går, Anonymous poster hash: a98ee...f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå